Çəki artımının qarşısını almaq üçün iftardan -1 saat sonra...

Çəki artımının qarşısını almaq üçün iftardan -1 saat sonra...Müqəddəs Ramazan ayı gəlib çatdı.

Oruc tutmanın sağlamlıq üzərindəki faydaları qidalanma mütəxəssisləri tərəfindən tez-tez dilə gətirilir. Bununla yanaşı sağlam qidalanma da ramazan ayının ən çox üzərində durulan nöqtələrdən biridir. Bu səbəblə mütəxəssislər iftar və sahur zamanı qidalanmaya diqqət edilməsinin vacib olduğunu bildirir.
İftar və sahurda çox yemək- içmək əvəzinə balanslı və sağlam qidalandıqda həm çox yemək yemənin, həm də lazımsız və sağlamlığa zərər verən çəki artımının qarşısı alınır.

İftar və sahurda sağlam qidalanmanın incəliklərindən bəhs edən Qidalanma və Pəhriz mütəxəssisi Sedef Aksu yeyilən qidaların tərkibi və miqdarının çox əhəmiyyətli olduğunu, bunlara diqqət etmədikdə bədənin zərər görə biləcəyini deyib.

Mütəxəssislər xüsusilə maye qəbuluna diqqət edilməsinə xəbərdarlıq edib və sahura oyanmağın vacib olduğunu bildirib. Ən əsası isə uzun saatlar ac qalmış bədənə həddindən artıq yüklənməmək lazımdır. Buna görə də iftarda açılışı pendir və şorba kimi qidalarla etdikdən sonra 1 gözləyib, əsas yeməyə keçmək olar.

Həzm sisteminin yavaşlamasını və çəki artımının qarşısını almaq üçün fiziki hərəkəti artırmaq lazımdır. İftardan sonra yarım saat yeriyiş etməklə sağlamlığı qorumaq olar.

Bu ayda mümkün olduqca qızartmalardan, mayalı, yağ təkibli qidalardan, çox duzlu və ədviyyatlı yeməklərdən, qazlı içkilərdən uzaq durmaq lazımdır.

Sağlam maye qəbulu üçün başlıca olaraq su, yaşıl çay, mədən suyu, az şəkərli kompota üstünlük verilməlidir.

metbuat.az

Sağlamlıq   Baxılıb: 1595   Tarix: 17 may 2018  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 050 3422489

Facebookda Paylaş



Unvan.az - elanlar sayti

DİGƏR MARAQLI XƏBƏRLƏR