Süd məhsulları diabetə qarşı - Yeni araşdırmanın maraqlı nəticələri
Süd məhsullarının az miqdarda qəbulu, qan şəkərinin sabit qalmasına sırf veqan qidalanmadan daha yaxşı kömək edə bilər.
Oxu.Az xəbər verir ki, bu barədə Hindistan və Böyük Britaniyadan olan alimlər apardıqları uzunmüddətli araşdırmadan sonra elan ediblər. Tədqiqatın nəticələri "Clinical Nutrition" jurnalında dərc olunub.
Araşdırmada 30 sağlam insan iştirak edib. Onlar iki həftə ərzində iki fərqli pəhrizlə qidalanıblar.
Birinci qrup həm bitki mənşəli qidalar, həm də süd məhsulları (məsələn, qatıq, pendir) qəbul edib - bu, lakto-vegetarian pəhriz adlanır.
İkinci qrup isə yalnız bitki mənşəli qidalar və süd əvəzediciləri - tofu, soya südü kimi məhsullarla qidalanıb.
Hər iki pəhrizin tərkibində eyni miqdarda kalori, zülal, yağ və karbohidrat olub.
Hər bir iştirakçının qan şəkəri səviyyəsi xüsusi cihazlarla gündə 96 dəfə ölçülüb. Bu, alimlərə gün ərzində şəkər səviyyəsinin necə dəyişdiyini dəqiq izləməyə imkan verib.
Araşdırmanın nəticələrinə görə, süd məhsulları qəbul edən iştirakçıların qan şəkəri daha aşağı və sabit olub. Onların orqanizmində yağların parçalanmasına və hüceyrələrin qorunmasına kömək edən asetilkarnitin maddəsi də daha çox müşahidə edilib.
Tamamilə veqan qidalanan şəxslərdə isə fenilalanin adlı maddənin səviyyəsi artıb ki, bu da qlükozanın bədəndə düzgün mənimsənilməsinə mənfi təsir göstərə bilər.
Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Maraqlı Baxılıb: 691 Tarix: 16 may 2025
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş
Günəşdə güclü partlayışlar gözlənilir
Günəşdə iyunun 8-9-da sondan əvvəlki güc sinfinə məxsus partlayışlar ola bilər. -ın TASS-a istinadən xəbərinə görə, bu barədə Rusiya Tətbiqi Geofizika İnstitutundan məlumat verilib. "8 və 9 iyun tarixlərində Günəşdə partlayış aktivliyi əsasən aşağıdır, M sinifli partlayışlar gözlənilir",
8 iyunBu bitkiləri yataq otağına qoyun - Rahat yuxu, təmiz hava
Bir çox insan yataq otağını yalnız rahatlıq yaratmaq məqsədilə otaq bitkiləri ilə bəzəyir və onların faydalarından xəbərsiz olur. Evdəki bəzi yaşıl bitkilər yalnız interyeri gözəlləşdirmir, həm də havanı zərərli maddələrdən təmizləyir, rütubət səviyyəsini artırır və tam istirahət üçün əlverişli atmosfe
7 iyun39 yaşlı Jiru Fransa klubu ilə müqaviləsini uzatdı
Hücumçu Olivye Jiru "Lill" ilə müqaviləsini uzadıb. xarici mediaya istinadən bildirir ki, bu barədə Fransa klubunun mətbuat xidməti məlumat yayıb. 39 yaşlı fransız futbolçunun yeni müqaviləsi 2027-ci ilin yayına qədərdir. Olivye Jiru 2025-ci ildən "Lill"də çıxış edir. O, ötən mövsü
9 iyunYay istisində otağı sərin saxlamağın ən asan üsulu
Yay günlərində otaqdakı temperatur gecə saatlarında belə narahatlıq yarada bilər. Hər kəsin kondisioner quraşdırmaq imkanı olmur. Buna görə də sadə, əlçatan və enerjiyə qənaət edən üsullar ön plana çıxır. bu üsulu təqdim edir:. Kondisionersiz otağı necə sərinləşdirmək olar?. Ən effektiv üsullardan bir
8 iyunEvinizdə varsa QƏTİ ATMAYIN: 3 min pul verirlər - FOTO
Gümüş və melxior qaşıq, çəngəl və digər əşyalar yüksək qiymətə alınır. -a istinadla xəbər verir ki, bir şəxs bununla bağlı sosial şəbəkədə vətəndaşlara müraciət edib. Onun sözlərinə görə, gümüş məmulatların kiloqramını 2-3 min manata, melxior məhsulların isə kiloqramını 60-100 manata qədər alır. Şəx
7 iyunSəhər yeməyinə hansı qidanı əlavə etmək lazımdır? - Kardioloqdan məsləhət
Kardioloq Sara Aleksander səhər yeməyinə avokadonu əlavə etməyi məsləhət görüb. -ın xəbərinə görə, bu barədə o, "Daily Mirror" nəşrinə müsahibəsində danışıb. Sara Aleksander bu qidanın ürək üçün faydalarından bəhs edib. Mütəxəssis qeyd edib ki, avokado xolesterin səviyyəsinin aşağı düşməsin
7 iyunQiyməti 2 manatdır - Dünya buna görə AZƏRBAYCANA AXIŞIB
"Şirvan torpağının südü bərəkətli, motala basılmış şoru və pendiri elə ləzzətlidir ki, Şərqin heç bir diyarında belə nemət tapılmaz". (Evliya Çələbi). Şamaxı tarixən üzümü, şərabı, narı, məşhur yeməkləri - qovurma, kələpur, şirvan qutabı və s. ilə dillər əzbəri olub. Bəs niyə Şamaxı deyilənd
7 iyunEvə oğurluğa girməyə çalışan qızlar kameranı görəndə qaçdılar - VİDEO
İstanbulun Kartal rayonunda yaşayış binasında baş verən oğurluq cəhdi təhlükəsizlik kameraları tərəfindən anbaan qeydə alınıb. xarici mediaya istinadla xəbər verir ki,görüntülərdə ən azı iki nəfərin mənzillərdən birinin qapısı önündə gözlədiyi, onlardan birinin isə qapının kilidini açmağa çalışdığı görünür
9 iyun