Çay qaraciyər xərçəngi riskini azaldır - Alimlərdən ARAŞDIRMA
Çin və ABŞ tədqiqatçılarından ibarət beynəlxalq qrup müntəzəm çay içilməsinin qaraciyər xərçəngi riskini azaltdığını müəyyən edib.
Oxu.Az xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri "Nutrients" jurnalında dərc edilib.
Bildirilir ki, tədqiqatda qaraciyər xərçəngi diaqnozu qoyulmuş 2 mindən çox pasiyent və tamamilə sağlam təqribən 8 min adam iştirak edib.
Alimlər iştirakçıların vərdişlərini, o cümlədən gündə nə qədər çay içdiklərini, onlarda hepatit B və C virusunun olub-olmadığını, spirtli içkilər içib-içmədiklərini, içdikləri suyun keyfiyyətini müqayisə ediblər. Məlum olub ki, tədqiqat dövründə müntəzəm olaraq çay içən insanlar qaraciyər xərçənginin inkişafı riskinə digərləri ilə müqayisədə 49 faiz az məruz qalıblar. Çay içməyənlərin xərçəngə tutulmaq riski isə əksinə, orta səviyyədən yüksək olub.
Çayın müsbət təsiri digər risk amillərindən asılı olmayaraq qeydə alınıb, xüsusilə də spirtli içki aludəçilərində nəzərə çarpıb. Müəlliflərin fikrincə, bu, çayın tərkibindəki antioksidantlar və polifenollar hesabına baş verir.
Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Maraqlı Baxılıb: 485 Tarix: 05 oktyabr 2025
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş
Məşhur bloqer evində güllələndi
Braziliyalı məşhur bloqer Alzira Mariya Teodoro Luis güllələnərək öldürülüb. xarici mediaya istinadla xəbər verir ki, kənd təsərrüfatı mövzusunda səhifəsi olan 43 yaşlı qadının meyiti evində aşkarlanıb. Onun baş nahiyəsindən güllə yarası aldığı müəyyən edilib. Polisin ilkin versiyasına görə, bloqer so
11 iyunNiyə yuxu görürük? - 4 elmi fərziyyə, biri qorxuludur
Bir çox insan gördüyü qəribə yuxuların gələcəklə bağlı işarələr verdiyini düşünsə də, elm yuxuların öncəgörmə qabiliyyətinə malik olduğunu təsdiqləmir. Bununla belə, alimlər yuxuların yaranmasını izah edən bir neçə fərqli nəzəriyyə irəli sürüblər. xarici mediaya istinadla xəbər verir ki, ən geniş yayılmı
9 iyunQayğanaq bu cür daha ləzzətli olacaq - Kiçik hiylə
Səhər yeməklərinin ən məşhuru olan qayğanaq sadə görünsə də, onun dadı və teksturası bir neçə vacib detalın düzgün seçilməsindən asılıdır. Mütəxəssislərin fikrincə, bir çox insan yumurtaya süd əlavə etsə də, bu, hər zaman ən yaxşı seçim deyil. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, qida ekspertlərini
8 iyunGünəşdə güclü partlayışlar gözlənilir
Günəşdə iyunun 8-9-da sondan əvvəlki güc sinfinə məxsus partlayışlar ola bilər. -ın TASS-a istinadən xəbərinə görə, bu barədə Rusiya Tətbiqi Geofizika İnstitutundan məlumat verilib. "8 və 9 iyun tarixlərində Günəşdə partlayış aktivliyi əsasən aşağıdır, M sinifli partlayışlar gözlənilir",
8 iyun39 yaşlı Jiru Fransa klubu ilə müqaviləsini uzatdı
Hücumçu Olivye Jiru "Lill" ilə müqaviləsini uzadıb. xarici mediaya istinadən bildirir ki, bu barədə Fransa klubunun mətbuat xidməti məlumat yayıb. 39 yaşlı fransız futbolçunun yeni müqaviləsi 2027-ci ilin yayına qədərdir. Olivye Jiru 2025-ci ildən "Lill"də çıxış edir. O, ötən mövsü
9 iyunİnsanların 5 ən qəribə fobiyası: TƏƏCCÜBLƏNƏCƏKSİNİZ
Hörümçəklərdən və ya hündürlükdən qorxmaq artıq adi hal sayılır. Lakin elə fobiyalar var ki, insanı həqiqətən təəccübləndirə bilər. Məsələn, hipopotomonstroseskippedalofobiya - uzun sözlərdən qorxmaq; bu, tamamilə real diaqnozdur. xarici mediaya istinadən tibbi ədəbiyyatda qeydə alınmış ən qeyri-ad
11 iyunŞou-biznesin ən çox izlənən məşhurları - 3 milyon...
Müasir dövrdə məşhurlar gündəlik həyat və yaradıcılıq yeniliklərini həm də sosial şəbəkə hesablarında izləyicilərinin diqqətinə çatdırırlar. Onların sosial media üzərindən yaratdığı təsir "Instagram"dakı izləyici sayından daha aydın görünür. Bu gün Azərbaycan şou-biznesində də bir çox məşhu
11 iyun