Kök və brokkoli yeyən hamilələrin bətnindəki körpələrin reaksiyaları güldürdü - FOTO
Salat bəzi insanlar üçün əvəzsiz qida sayılsa da, digərləri üçün bir qab tərəvəz yemək fikri daha çox cəza kimi səslənir. Tədqiqatlar isə göstərib ki, bu təkcə uşaqlara, yaxud yetkinlərə aid məsələ deyil, hətta hətta ana bətnin olan körpələrin də fərqli dad zövqləri olur.
Bu barədə Durham Universitetinin tədqiqatçıları maraqlı tədqiqat aparıblar. Onlar 18-40 yaş arası 100 hamilə qadının 4D ultrasəs müayinəsini aparıblar və ana bətnindəki körpələrin analarının yediyi qidaların dadına necə reaksiya verdiyinə baxıblar.
Qadınlara hər skandan 20 dəqiqə əvvəl 400 mq yerkökü və ya 400 mq brokkoli tozu olan kapsul verilib, bundan sonra başqa qidalar və ya ətirli içkilər istehlak etməmələri xahiş edilib. Bəzi hamilələr isə ümumiyyətlə heç nə qəbul etməyiblər.
Nəticələr göstərib ki, hətta az miqdarda yerkökü və ya kələm dadlandırıcısı döldə reaksiyaya səbəb olmaq üçün kifayətdir.
Qadınlar yerkökü yeyəndə bətnlərindəki körpələr gülümsəməyə meylli olublar, lakin kələm kapsulunu yeyəndə üz-gözlərini turşudublar.
"Skaner zamanı doğulmamış uşaqların kələm və ya yerkökü dadına reaksiyasını izləmək və bu anları valideynləri ilə bölüşmək həqiqətən heyrətamiz idi", - deyə tədqiqatın aparıcı müəllifi Beyza Üstün bildirib.
Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Dünyada Baxılıb: 2417 Tarix: 23 sentyabr 2022
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş
Afrikada elmə məlum olmayan mavi hörümçək aşkarlandı
Afrikanın Anqola ərazisində aparılan biomüxtəliflik tədqiqatları zamanı alimlər elm üçün yeni olan onlarla canlı növü aşkar ediblər. CNN-nə istinadən xəbər verir ki, araşdırmalar ölkənin şərqində yerləşən Lisima yaylasında aparılıb. Tədqiqatçılar burada əvvəllər qeydə alınmamış səkkiz iynəqanadlı, ü
7 iyunMarsdakı iqlim kimi: Yerdəki ən quraq səhra barədə gözlənilməz kəşf
Yeni araşdırmaya əsasən, Çilinin şimalında yerləşən Atakama səhrasında ekstremal quraqlıq elm ictimaiyyətinin əvvəl düşündüyündən on milyonlarla il daha erkən başlayıb. Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə "Earth" nəşri yazır. Uzun müddət belə hesab olunurdu ki, Atakama indiki ultraquraq iqlimin
9 iyun30 il evindən çıxamayan qadın: Hamı ŞOKDADIR
Polşanın Krakov şəhərində yaşayan 50 yaşlı Maqdalena adlı qadının 30 il ərzində yaşadığı mənzildən kənara çıxmadığı məlum olub. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, hadisə yerli sakinlərin eyvanlarda və giriş hissələrdə kömək qeydləri tapmasından sonra üzə çıxıb. Məlumata görə, qeydlərdə kömək üçü
7 iyunZelenski: Rusiya yenidən Ukraynadakı nüvə obyektinə zərbə endirib
Rusiya hərbçiləri Çernobıl Atom Elektrik Stansiyasının (AES) ətrafındakı xüsusi əraziyə yenidən zərbə endirib. "Report"un məlumatına görə, Ukrayna Prezidenti Volodimir Zelenski bu barədə teleqram kanalında yazıb. "Şahed" PUA-sı vacib infrastruktur obyekti olan işlənmiş nüvə yanacağ
7 iyunTramp saatların çəkilməsinin ləğv olunmasını təklif edib
ABŞ Prezidenti Donald Tramp saatların ildə iki dəfə dəyişdirilməsi praktikasının ləğvini və yay vaxtının daimi saxlanılmasını təklif edib. xəbər verir ki, bu barədə "Politico" nəşri mənbələrə istinadən məlumat yayıb. Məlumata görə, Tramp respublikaçı qanunvericilərə müraciət edərək saatları
7 iyunMəşhur repçinin vəkili Maduronu müdafiə edəcək
ABŞ həbsxanasında məhkəməsini gözləyən Venesuelanın sabiq prezidenti Nikolas Maduro müdafiəsi üçün repçi P.Diddinin (Şon Kombs) vəkili Anna Estevao ilə razılaşıb. -ın xəbərinə görə, bu barədə EFE agentliyi məlumat verib. Qeyd edilir ki, Estevao Venesuelanın keçmiş liderinin narkoterrorizm və narkoti
7 iyunBraziliya Avropa İttifaqının ət idxalı qadağasına cavab hazırlayır
Braziliya hökuməti Avropa İttifaqının (Aİ) Braziliyadan ət məhsullarının idxalını məhdudlaşdırmaq qərarına cavab tədbirlərinin görülməsi imkanlarını nəzərdən keçirir. xəbər verir ki, bu barədə "Folha de S.Paulo" qəzetinə müsahibəsində Braziliya Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin ticarət və beynəlxal
7 iyun