Azərbaycanda meyvə-tərəvəz məhsulları niyə brendləşdirilmir? - FOTO

Azərbaycanda meyvə-tərəvəz məhsulları niyə brendləşdirilmir? - FOTOHazırda dünyada meyvə-tərəvəzin markalaşaraq bazarlara çıxarılması halları geniş yayılıb. Ancaq buna Azərbaycanda çox az rast gəlinir.

"Report" meyvə-tərəvəz istehsalçılarının məhsullarını brendləşdirərək bazarlara çıxarmaqdan çəkinməsinin səbəbini araşdırıb.

Bu məsələni şərh edərək Naxçıvanın sabiq kənd təsərrüfatı naziri, aqrar sahə üzrə ekspert Rəcəb Orucov qeyd edib ki, markalaşma həm istehlakçılar üçün, həm də şirkətlər üçün faydalıdır:

"Marka firmanın məhsullarını başqa firmaların məhsullarından ayıraraq onu fərqləndirir və müştərilər tərəfindən seçilməsini, satış bazarlarının genişlənməsini təmin edir".

Ekspert deyib ki, markanın istehlakçılar üçün faydalarını, məhsulun mənbəyini göstərir, onun haqqında məlumat verir, bu isə, öz növbəsində istehlakçıya güvən verir: "Bir sözlə, istehlakçı marka ilə özünü ifadə edə bilir və əlavə dəyər yaradır".

Azərbaycanda markalaşma səviyyəsi çox aşağıdır

"Markalaşmanın faydalarından da görmək olar ki, markalaşma təkcə yüksək rəqabətli bazarlar üçün deyil, bütün bazarlar üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Markalaşma istehsalçının rəqabət üstünlüyünü təmin edir və bazarda rəqabət qabiliyyətliliyi artırır", - deyə R. Orucov vurğulayıb.

Onun sözlərinə görə, Azərbaycanda markalaşma səviyyəsi çox aşağıdır:

"Lakin son illər istehsalçılar arasında bu sahəyə marağın artmasının şahidi oluruq" .

R.Orucov hesab edir ki, Azərbaycanda məhsulların brendləşərək təqdim edilməsi, daha çox ixrac yönümlü məhsullarda müşahidə edilir:

"Ölkənin daxili bazarında vahid bir brend adı altında məhsullarını təqdim edənlər çox azdır".

O qeyd edib ki, bunun bir sıra səbəbləri var:

"Bizim istehlak bazarımızın 95%-i kiçik pay torpaqçıların payına düşür. Pay torpaqları 2,5 hektardan çox deyil. Belə torpaq sahəsində isə istehsal edilən məhsulun istehlak bazarında brendləşərək çıxış etməsi çox çətindir".

Dünyadakı təcrübədən misal gətirərək ekspert bildirib ki, böyük market şəbəkələri kiçik istehsalçılarla müqavilə bağlayırlar və istehsal edilən məhsulun brendləşmə xərclərini market üzərinə götürür:

"Bu məhsullar məhz marketlərin adları, yaxud da onların brendləri adı altında alıcılara təqdim edilir. Bu təcrübə bizim ölkədə geniş yayılsa, çox gözəl olardı".

Azərbaycan Nar İstehsalçıları və İxracatçıları Assosiasiyasının (ANİİA) İdarə Heyətinin sədri Fərhad Qaraşov bildirib ki, nar istehsalçıları arasında da məhsullarını brendləşdirənlər çox azdır:

"Ümumiyyətlə, iki-üç şirkət məhsullarını brendləşdirərək təqdim edir. Brendləşdirilmiş məhsullarını istehsalçılar adətən ixrac edir".

O, nar istehsalçılarının brendləşməyə maraq göstərməməsinin səbəbini fermerlərin müstəqil bazarlara çıxışının olmaması ilə izah edir:

"Fermer müstəqil bazarlara çıxmayanda onlar barədə məlumatsız olurlar. Məsələn, Rusiyada və digər ixrac olunan ölkələrdə hər hansı bir satış kanalı narın daşınması zamanı zədə almaması üçün məhsulun 4 qablaşma mərhələsinə əməl olunmasını üstün tutur. Bunlar, paletlərin düzülməsi, yeşiklərin yığılması, violların yeşiklərə yerləşdirilməsi və yeşiklərin salafanla bükülməsidir".

F.Qaraşov vurğulayıb ki, bu cur əlaqələrin qurulduğu zaman fermer də öz məsuliyyətini dərk edir və belə olan halda satış kanalı formalaşır:

"Qarşı tərəfin tələblərini yerinə yetirəndə isə artıq istehsalçı da məhsullarını brendləşdirərək təqdim edir. İstehsalçı məhsulları xüsusi qablaşdırmada göndərəndə artıq məhsulun maya dəyəri artır, satış kanalı isə həmin artan xərci ödəyir. Lakin Azərbaycanda marketlərin əksəriyyəti narı adi formada tələb edir, xüsusi brendləşdirilməsi ilə bağlı tələbləri yoxdur".


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
İqtisadiyyat   Baxılıb: 1340   Tarix: 24 sentyabr 2023  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Naxçıvan Sənaye Parkı yaradılır - Fərman

Naxçıvan Sənaye Parkı yaradılır. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, bununla bağlı Prezident İlham Əliyev Fərman imzalayıb. Fərmanla müəyyən edilib ki, Naxçıvan Sənaye Parkı sahibkarlıq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi üçün zəruri infrastrukturu və idarəetmə qurumları olan, müasir texnologiyaları

5 dekabr 2024
.

"COP29 ölkəmizdə turizim aktivliyini artıracaq" – AÇIQLAMA

11–24 noyabr tarixlərində Bakıda keçiriləcək olan COP29 çərçivəsində dünyanın təxminən 190-dan çox ölkəsini təmsil edən 80–100 min nəfərə qədər nümayəndə heyətinin qəbul edilməsi gözlənilir. COP29 ölkə tarixində keçiriləcək olan ən böyük tədbir hesab olunur. Bəs görəsən bu konfransın Azərbaycan iqtisadiyyatın

15 oktyabr 2024
.

"Kənd təsərrüfatı heyvanlarının sığortalanması üzrə tariflər aşağı endirilib" - İmran Cümşüdov - VİDEO

Aqrar Sənaye Fondonun idarə heyətinin sədr müşaviri imran cümşüdov. Azərbaycanda dövlət dəstəyi ilə təqdim olunan aqrar sığorta mexanizmi çərçivəsində heyvanların sığortası fermerlər üçün daha əlçatan olub. Aqrar Sığorta Fondunun İdarə Heyətinin qərarı ilə kənd təsərrüfatı heyvanlarının sığortalanmas

18 dekabr 2024
.

"Hinduşka"nın qiyməti niyə bahadır?

Bayrama yaxın hind toyuğunun qiymətinin artması müşahidə olunur. xəbər verir ki, bu artımın bir neçə əsas səbəbi vardır. İlk növbədə hind toyuğunun istehsalı digər toyuq növlərinə nisbətən daha çətin və bahalıdır. Hindtoyuqları daha çox yem və xüsusi qayğı tələb edir. Bu da istehsalçıların xərclərin

14 dekabr 2024
.

Azərbaycan iqtisadiyyatı 5% artıb

2024-cü ilin yanvar-oktyabr aylarında ölkədə 103 milyard 495.8 milyon manatlıq və ya əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 4.9% çox ümumi daxili məhsul istehsal olunub. xəbər verir ki, bu barədə Dövlət Statistika Komitəsi məlumat yayıb. Bildirilib ki, iqtisadiyyatın neft-qaz sektorunda əlavə dəyər 1.

16 noyabr 2024
.

Şadlıq saraylarında qiymətlər artdı

2024-cü ilin noyabr ayından şadlıq saraylarında sifarişlərin sayı 23,6 faiz artıb. bildirir ki, bu barədə İqtisadi və Sosial İnkişaf Mərkəzindən (CESD) məlumat verilib. Sifarişlərin çoxalması özünü qiymət artımlarında da göstərib. Belə ki, şadlıq saraylarında noyabr ayında qiymətlər 6.2 faiz artıb. Xüsusə

21 dekabr 2024
.

Kərə yağının qiymətində kəskin artım - 27 AZN-ə qədər...

Son günlər ölkədə kərə yağının bahalaşması müşahidə olunur. Baku TV-ə istinadən xəbər verir ki, bütün kərə yağı markalarının qiymətində artım qeydə alınıb. Satıcı bildirib ki, hazırda satışda kərə yağı 19 manatdan başlayaraq 27 manata qədər satılır. Əvvəl isə bu qiymət 16 manatdan başlayırdı. İqtisadç

25 oktyabr 2024
.

İkinci yüksək vəzifəsidir... - Yeni sədr kimdir?

Xəbər verdiyimiz kimi, "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinə yeni sədr təyin olunub. Prezident İlham Əliyevin imzaladığı sərəncamla bu vəzifəyə Aslanov Vüsal Yusif oğlu gətirilib. "Qafqazinfo"nun məlumatına görə, bu, 1981-ci ildə Sumqayıtda anadan olan V.Aslanova ikinc

20 dekabr 2024
.

Bəzi fermerlərə 8000 manat subsidiya veriləcək

Yeni salınacaq intensiv armud bağlarına görə fermerlərə hər hektara 800 manat dövlət dəstəyi veriləcək. xəbər verir ki, bu barədə Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi (KTN) məlumat yayıb. Aqrar Subsidiya Şurasının qərarına əsasən, sentyabrın 1-dən 2025-ci il mayın 31-dək salınan armud bağlarının hər hektarın

16 noyabr 2024