Azərbaycanda meyvə-tərəvəz məhsulları niyə brendləşdirilmir? - FOTO

Azərbaycanda meyvə-tərəvəz məhsulları niyə brendləşdirilmir? - FOTOHazırda dünyada meyvə-tərəvəzin markalaşaraq bazarlara çıxarılması halları geniş yayılıb. Ancaq buna Azərbaycanda çox az rast gəlinir.

"Report" meyvə-tərəvəz istehsalçılarının məhsullarını brendləşdirərək bazarlara çıxarmaqdan çəkinməsinin səbəbini araşdırıb.

Bu məsələni şərh edərək Naxçıvanın sabiq kənd təsərrüfatı naziri, aqrar sahə üzrə ekspert Rəcəb Orucov qeyd edib ki, markalaşma həm istehlakçılar üçün, həm də şirkətlər üçün faydalıdır:

"Marka firmanın məhsullarını başqa firmaların məhsullarından ayıraraq onu fərqləndirir və müştərilər tərəfindən seçilməsini, satış bazarlarının genişlənməsini təmin edir".

Ekspert deyib ki, markanın istehlakçılar üçün faydalarını, məhsulun mənbəyini göstərir, onun haqqında məlumat verir, bu isə, öz növbəsində istehlakçıya güvən verir: "Bir sözlə, istehlakçı marka ilə özünü ifadə edə bilir və əlavə dəyər yaradır".

Azərbaycanda markalaşma səviyyəsi çox aşağıdır

"Markalaşmanın faydalarından da görmək olar ki, markalaşma təkcə yüksək rəqabətli bazarlar üçün deyil, bütün bazarlar üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Markalaşma istehsalçının rəqabət üstünlüyünü təmin edir və bazarda rəqabət qabiliyyətliliyi artırır", - deyə R. Orucov vurğulayıb.

Onun sözlərinə görə, Azərbaycanda markalaşma səviyyəsi çox aşağıdır:

"Lakin son illər istehsalçılar arasında bu sahəyə marağın artmasının şahidi oluruq" .

R.Orucov hesab edir ki, Azərbaycanda məhsulların brendləşərək təqdim edilməsi, daha çox ixrac yönümlü məhsullarda müşahidə edilir:

"Ölkənin daxili bazarında vahid bir brend adı altında məhsullarını təqdim edənlər çox azdır".

O qeyd edib ki, bunun bir sıra səbəbləri var:

"Bizim istehlak bazarımızın 95%-i kiçik pay torpaqçıların payına düşür. Pay torpaqları 2,5 hektardan çox deyil. Belə torpaq sahəsində isə istehsal edilən məhsulun istehlak bazarında brendləşərək çıxış etməsi çox çətindir".

Dünyadakı təcrübədən misal gətirərək ekspert bildirib ki, böyük market şəbəkələri kiçik istehsalçılarla müqavilə bağlayırlar və istehsal edilən məhsulun brendləşmə xərclərini market üzərinə götürür:

"Bu məhsullar məhz marketlərin adları, yaxud da onların brendləri adı altında alıcılara təqdim edilir. Bu təcrübə bizim ölkədə geniş yayılsa, çox gözəl olardı".

Azərbaycan Nar İstehsalçıları və İxracatçıları Assosiasiyasının (ANİİA) İdarə Heyətinin sədri Fərhad Qaraşov bildirib ki, nar istehsalçıları arasında da məhsullarını brendləşdirənlər çox azdır:

"Ümumiyyətlə, iki-üç şirkət məhsullarını brendləşdirərək təqdim edir. Brendləşdirilmiş məhsullarını istehsalçılar adətən ixrac edir".

O, nar istehsalçılarının brendləşməyə maraq göstərməməsinin səbəbini fermerlərin müstəqil bazarlara çıxışının olmaması ilə izah edir:

"Fermer müstəqil bazarlara çıxmayanda onlar barədə məlumatsız olurlar. Məsələn, Rusiyada və digər ixrac olunan ölkələrdə hər hansı bir satış kanalı narın daşınması zamanı zədə almaması üçün məhsulun 4 qablaşma mərhələsinə əməl olunmasını üstün tutur. Bunlar, paletlərin düzülməsi, yeşiklərin yığılması, violların yeşiklərə yerləşdirilməsi və yeşiklərin salafanla bükülməsidir".

F.Qaraşov vurğulayıb ki, bu cur əlaqələrin qurulduğu zaman fermer də öz məsuliyyətini dərk edir və belə olan halda satış kanalı formalaşır:

"Qarşı tərəfin tələblərini yerinə yetirəndə isə artıq istehsalçı da məhsullarını brendləşdirərək təqdim edir. İstehsalçı məhsulları xüsusi qablaşdırmada göndərəndə artıq məhsulun maya dəyəri artır, satış kanalı isə həmin artan xərci ödəyir. Lakin Azərbaycanda marketlərin əksəriyyəti narı adi formada tələb edir, xüsusi brendləşdirilməsi ilə bağlı tələbləri yoxdur".


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
İqtisadiyyat   Baxılıb: 1312   Tarix: 24 sentyabr 2023  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Yeni ildə Azərbaycanda dollar bahalaşacaq?

Artıq 2024-cü il başa çatmaq üzrədir. İl sonuna yaxınlaşdıqca cəmiyyət arasında ABŞ dollarının bahalaşacağı ilə bağlı fikirlər səslənir. xəbər verir ki, bir müddət əvvəl ABŞ-ın Federal Ehtiyatlar Sisteminin (FED) uçot dərəcəsini artırması ilə bağlı verdiyi qərar beynəlxaql valyuta bazarında ABŞ dollarını

9 oktyabr
.

Bu şəxslərin ödədiyi ƏDV tam geri qaytarılacaq

"Vergi Məcəlləsi"nə edilən dəyişikliyə əsasən, Azərbaycanda tibbi xidmətlərdən istifadə edən tursitlər ödədikləri əlavə dəyər vergisini (ƏDV) tam olaraq geri ala biləcəklər". "Qafqazinfo" xəbər verir ki, bunu Milli Məclisin deputatı Vüqar Bayramov sosial şəbəkə hesabında bildirib

19 dekabr
.

Azərbaycandan bu ölkəyə bir kiloqramı 17 manata qarpız satılır

Cari ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycandan xarici ölkələrdən 8 min 968 ton miqdarında qarpız satılıb. rəsmi məlumatlara istinadən xəbər verir ki, bu miqdarda məhsul ixracından əldə olunan gəlirin həcmi 4 milyon 237 min 670 ABŞ dolları təşkil edib. İxrac olunan qarpızın bir kiloqramının orta qiymət

2 dekabr
.

İlham Əliyev bu 2 sazişi təsdiqlədi

2024-cü il avqustun 23-də Daşkənd şəhərində imzalanmış "Azərbaycan Respublikasının Daxili İşlər Nazirliyi ilə Özbəkistan Respublikasının Milli Qvardiyası arasında əməkdaşlıq haqqında Saziş" təsdiq edilib. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, bu barədə Prezident İlham Əliyev Fərman imzalayıb

25 oktyabr
.

Rusiyada bu meyvə kəskin ucuzlaşacaq - Azərbaycanda necə?

Yeni ilə yaxın Rusiyada naringi qiymətləri kəskin ucuzlaşa bilər. " "ya istinadən xəbər verir ki, bu, Türkiyə, Misir və Mərakeşdən olan tədarük həcmlərinin artması və mağazaların məhsulun daha tez satılması üçün endirimlər elan etməsi ilə əlaqədardır. Hazırkı qiymət artımı dolların məzənnəsini

18 noyabr
.

COP29-da yalnız onlar pulsuz qida ilə təmin olunacaq

"COP29-un keçiriləcəyi məkan müəyyənləşdikdən sonra Bakı Stadionunda üç yeni mətbəxin qurulmasına start verdik". APA-ya istinadən xəbər verir ki, bunu COP29 üzrə Keyterinq, Təmizlik və Tullantıların Təmizlənməsi Dempartmentinin şöbə müdiri Anar Zeynalov jurnalistlərə açıqlamasında deyib.

31 oktyabr
.

Kələm kəskin bahalaşdı - SƏBƏB

Payız fəsli başlayan kimi kələmin topdansatış qiyməti bahalaşıb. xəbər verir ki, bu barədə Qaynarinfo-ya Masallı sakini, fermer Anar Abbasov məlumat verib. Fermer bahalaşmanın ancaq dolmalıq kələmin satışında müşahidə olunduğunu əlavə edib: . "Dolmalıq kələmin bir kilosunun topdansatış qiyməti 2

2 oktyabr
.

Azərbaycanın gələn il üçün nəzərdə tutduğu xarici yardımların həcmi 2 dəfədən çox artırılır

Gələn il üçün dövlət büdcəsində ayrılması nəzərdə tutulan xarici yardımların həcmi 2 dəfədən çox artırılır. APA-ya istinadən xəbər verir ki, Milli Məclisin birinci və ikinci oxunuşda qəbul etdiyi "Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsi haqqında" qanun layihəsinə əsasən, xaric

14 dekabr
.

Naxçıvan Sənaye Parkı yaradılır - Fərman

Naxçıvan Sənaye Parkı yaradılır. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, bununla bağlı Prezident İlham Əliyev Fərman imzalayıb. Fərmanla müəyyən edilib ki, Naxçıvan Sənaye Parkı sahibkarlıq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi üçün zəruri infrastrukturu və idarəetmə qurumları olan, müasir texnologiyaları

5 dekabr