"Makronun Avropa Siyasi Birliyi çərçivəsindəki çıxışı beynəlxalq hüquqa deyil, geosiyasi maraqlara söykənən Qərb ritorikasının təzahürüdür"

"Makronun Avropa Siyasi Birliyi çərçivəsindəki çıxışı beynəlxalq hüquqa deyil, geosiyasi maraqlara söykənən Qərb ritorikasının təzahürüdür""Fransa Azərbaycan və Ermənistanın yekun sülhə nail olmaq və sülh sazişi imzalamaq səylərini dəstəkləyir" - bnu Fransa Prezidenti Emmanuel Makron Avropa Siyasi Birliyinin sammitinin plenar iclasında çıxışı zamanı bildirib.

"Biz bu mühüm sənədin - sülh sazişinin imzalanması yolunda hər iki tərəfi tam dəstəkləyirik", - o vurğulayıb.

"Fransa Prezidenti Emmanuel Makronun Avropa Siyasi Birliyi çərçivəsindəki çıxışı əslində beynəlxalq hüquqa deyil, geosiyasi maraqlara söykənən klassik Qərb ritorikasının növbəti təzahürüdür" - bunu Sonxeber.az -a açıqlama verən politoloq Tural İsmayılov deyib:

"Fransa Prezidenti Emmanuel Makronun Avropa Siyasi Birliyi çərçivəsindəki çıxışı əslində beynəlxalq hüquqa deyil, geosiyasi maraqlara söykənən klassik Qərb ritorikasının növbəti təzahürüdür. Parisin sülh dəstəyi adı altında nümayiş etdirdiyi yanaşma tərəfsiz vasitəçidən daha çox Ermənistanın regional ambisiyalarını dolayısı ilə legitimləşdirməyə yönəlmiş siyasi davranışdır. Makronun "hər iki tərəfi" dəstəklədiyini deməsi diplomatik balans təsiri yaratsa da, Fransa parlamentində və Senatda qəbul edilən antiazərbaycan yönümlü qətnamələr bu iddianı faktoloji baxımdan şübhə altına alır.

Fransa uzun illərdir Cənubi Qafqazda təsir imkanlarını genişləndirməyə çalışır, lakin bu siyasət neytrallıq yox, açıq şəkildə ermənipərəst xətt üzərində qurulub. Parisin Ermənistana hərbi texnika tədarükü, Fransa şirkətlərinin Ermənistanla imzaladığı müdafiə sənədləri və "hərbi əməkdaşlıq memorandumu" bu ölkənin vasitəçi deyil, bir tərəfin açıq müdafiəçisi olduğunu göstərir. Azərbaycan ictimaiyyəti haqlı olaraq sual edir: sülhə bu qədər "can yandıran" Fransa niyə 30 il ərzində Ermənistanın işğal siyasətinə göz yumdu?

Makron administrasiyasının sülh sazişinə marağı səmimi deyil, çünki bu sənəd reallaşarsa, Ermənistan üzərindən regionda Fransanın təzyiq aləti zəifləyəcək. Yəni sülh, Fransa üçün təsir vasitələrinin itirilməsi, Azərbaycan üçün isə beynəlxalq hüququn təntənəsi deməkdir. Prezident Makron bu çıxışı ilə daxili auditoriyasına, xüsusilə də Fransadakı erməni lobbisinə mesaj verməyə çalışır.

Azərbaycan sülh müqaviləsinə real şəkildə maraqlıdır, bunu 2020-ci ildən bəri irəli sürdüyü təkliflər, delimitasiya və demarkasiya prosesindəki təşəbbüsləri və reinteqrasiya siyasəti sübut edir. Ermənistanın isə əksinə, bəzən Zəngəzur dəhlizi ətrafında qeyri-konstruktiv ritorikaya qapıldığı, bəzən isə təxribatlara göz yumduğu müşahidə olunur. Makronun çıxışında bu tarazsız yanaşmaların ümumiyyətlə qeyd olunmaması Fransanın obyektiv vasitəçi statusunu tam itirdiyini bir daha təsdiqləyir.

Fransa tarixən kolonial keçmişi ilə tanınan və insan hüquqları anlayışını seçici tətbiq edən dövlətdir. Afrika ölkələrindəki hərbi müdaxilələri, Cibutidəki bazaları və Mali siyasəti göstərir ki, Fransa sülhü ancaq öz maraqları ilə üst-üstə düşdükdə müdafiə edir.

Azərbaycanın əsas istəyi regionda ədalətli və davamlı sülhün bərqərar olmasıdır. Bu isə yalnız BMT nizamnaməsinə və Helsinki Yekun Aktına əsaslanan, sərhədlərin toxunulmazlığı prinsipinə hörmət edən sülh sazişi ilə mümkündür. Fransa bu prinsiplərə dəstək vermək əvəzinə, Ermənistanın məsuliyyətsiz ritorikasını susqunluqla qarşılayır. Sülh prosesində real tərəf yalnız region ölkələrinin iştirakı və qarşılıqlı etimadın bərpası ilə formalaşa bilər.

Avropa Siyasi Birliyi platforması Fransa üçün daxili imic və xarici təsir vasitəsi rolunu oynayır, amma region üçün fundamental dəyişiklik gətirəcək gücə malik deyil. Azərbaycanın diplomatik uğurları və balanslı siyasəti isə artıq bu cür birtərəfli ritorikalara immunitet qazanıb. Prezident İlham Əliyevin son çıxışlarında dəfələrlə vurğulanan "bölgəmizin taleyinə kənardan deyil, buradan qərar verilməlidir" tezisi bu mənada strateji mahiyyət daşıyır. Fransa isə bu çağırışlara deyil, köhnə Yaxın Şərq yanaşmalarına əsaslanan siyasətə üstünlük verir.

Regionda sabitliyin əsas açarı Bakı ilə İrəvan arasında etimadın bərqərar olunmasıdır, Parisin kənardan təzyiqlə yön verdiyi proses isə ancaq mövcud gərginlikləri daha da dərinləşdirə bilər".

Çiçək Sadatova


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Siyasət   Baxılıb: 1961   Tarix: 16 may 2025  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Azərbaycan-Türkiyə dostluğunda yeni səhifə

Ümummilli lider Heydər Əliyevin siyasi kursunun layiqli davamçısı, ölkə Prezidenti İlham Əliyevin iradəsi, qətiyyəti ilə 15 iyun Azərbaycan tarixinə qızıl hərflərlə həkk oldu. Məhz 2021-ci ilin 15 iyun tarixi iki qardaş dövlət – Türkiyə və Azərbaycan arasında Şuşa şəhərində müttəfiqlik münasibətlər

12 iyun
.

"Bu məni maraqlandırmır" - QMİ sədri

Ermənilərin İrəvan Qazılığının bərpası ilə bağlı münasibəti bizi maraqlandırmır. Trend xəbər verir ki, bunu bu gün Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədri Şeyxülislam Allahşükür Paşazadə Təzəpir məscidində bayram namazından sonra jurnalistlərə açıqlamasında deyib. O bildirib ki, ermənilərin İrəvan Qazılığ

6 iyun
.

"Azərbaycan bu gün yalnız karbohidrogen ehtiyatlarının ixracatçısı deyil, həm də strateji enerji dəhlizlərinin təşəbbüskarı və reallaşdırıcısıdır

"2025-ci il 2 iyun tarixində "Bakı Enerji Həftəsi" çərçivəsində keçirilən tədbirlər bir daha Azərbaycanın enerji siyasətində oynadığı aparıcı rolu və qlobal enerji təhlükəsizliyinə verdiyi töhfələri nümayiş etdirdi. 39 ölkədən 267 şirkət nümayəndəsinin iştirakı ilə baş tutan bu tədbi

6 iyun
.

Naxçıvan Konstitusiyası dəyişir - Sənəd Milli Məclisə təqdim olunacaq

Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin mayın 21-də keçirilmiş iclasında "Naxçıvan Muxtar Respublikasının Konstitusiyasında dəyişikliklər edilməsi haqqında" qanun layihəsi ikinci oxunuşda səsverməyə çıxarılıb və qəbul olunub. Bununla da Muxtar Respublikanın Konstitusiyasının dəyişdirilməs

6 iyun
.

"Şuşa Bəyannaməsi yalnız siyasi və təhlükəsizlik məsələləri ilə məhdudlaşmır" - DEPUTAT

"2021-ci il 15 iyun tarixində Azərbaycan və Türkiyə prezidentləri İlham Əliyev və Rəcəb Tayyib Ərdoğan tərəfindən Şuşada imzalanan "Müttəfiqlik münasibətləri haqqında Şuşa Bəyannaməsi" iki ölkə arasında münasibətlərin keyfiyyətcə yeni mərhələyə keçidini təsdiqləyən tarixi sənəd oldu. B

11 iyun
.

"Milli Qurtuluş Günü hər bir azərbaycanlı üçün yalnız bir tarix deyil, həm də əzm, iradə və vətənə sədaqət simvoludur" - DEPUTAT

"15 İyun – Milli Qurtuluş Günü Azərbaycan dövlətçiliyinin möhkəmləndirilməsi, siyasi sabitliyin və xalqın rifahının təmin olunması istiqamətində dönüş nöqtəsi olmuşdur. Məhz Ulu Öndər Heydər Əliyevin xalqın təkidli tələbi ilə hakimiyyətə qayıdışı ölkədə anarxiya və vətəndaş qarşıdurmasının qarşısın

11 iyun
.

Prezident TƏSDİQLƏDİ - Azərbaycanla Çin arasında viza rejimi ləğv edildi

Azərbaycan Respublikası Hökuməti ilə Çin Xalq Respublikası Hökuməti arasında ümumvətəndaş pasportlarına malik vətəndaşların vizadan qarşılıqlı azad edilməsi haqqında Saziş təsdiqlənib. -a istinadən xəbər verir ki, bununla bağlı Prezident İlham Əliyev müvafiq qanunu imzalayıb. Qeyd edək ki, saziş 2025-c

10 iyun
.

Azərbaycan ilə Türkiyənin qardaşlığını bütün dünyaya bildirən bir mesaj

Ulu öndər Heydər Əliyev fenomenal şəxsiyyət kimi Azərbaycan xalqı və dövlətçiliyi üçün çox böyük və əvəzedilməz xidmətlər göstərmişdir. Dahi şəxsiyyət dövlətimizin xarici siyasətində əsas prinsip olaraq hər zaman balanslaşdırılmış siyasəti əsas götürüb. Məhz bu müdrik siyasətin sayəsində 1991-1993-c

12 iyun
.

"Bölgələrimizdəki vəziyyət əvvəlki illərlə müqayisədə tamamilə dəyişib" - DEPUTAT

"Bu gün Azərbaycanın inkişafı yalnız onun paytaxtının hesabına deyil, regionlarının da hesabına baş verir. Bölgələrimizdəki vəziyyət əvvəlki illərlə müqayisədə tamamilə dəyişib. Son illər bölgələrimizdə aparılan quruculuq işləri regionların inkişaf potensialının artmasına, biznes və investisiy

10 iyun