Hansı qidalar bağırsaqlarınıza zərər verə bilər? - Təhlükəli məhsullar

Hansı qidalar bağırsaqlarınıza zərər verə bilər? - Təhlükəli məhsullarPopulyar bəzi məhsulların qəbulu bağırsaqların sağlamlığına zərər verə bilər.

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu səbəbdən mütəxəssislər "Prevention" nəşrinə müsahibədə orqanizmə mənfi təsir göstərən, eləcə də istifadəsi məhdudlaşdırılmalı və ya tamamilə tərk edilməli olan məhsullar barədə danışıblar.

Bağırsaqlara ən çox zərər verən məhsullar

Mütəxəssislər hesab edirlər ki, bağırsaqlar üçün ən zərərli məhsullar yüksək dərəcədə emal olunmuş qidalar və şirin içkilər, o cümlədən qazlı və enerji içkiləridir. Tibb elmləri doktoru Pratima Dibba bildirir ki, emal olunmuş, xüsusilə də turş tərkibli məhsullar bağırsağın selikli qişasına zərər verə bilər. Bu zədələnmə "keçirici bağırsaq sindromu" adlanan vəziyyətə səbəb ola bilər.

Klivlend Klinikasının məlumatına görə, bu sindrom həzm sistemi xəstəliklərinin, autoimmun pozuntuların, metabolik problemlərin və digər xəstəliklərin inkişafında rol oynaya bilər.

"Live It Up" platformasında qeydiyyatdan keçmiş diyetoloq-nutrisiyoloq Lena Bakoviç vurğulayır ki, adi qazlı içkilər heç bir qida dəyəri olmayan "boş kalorilər" mənbəyidir. Onun sözlərinə görə, tərkibində çoxlu əlavə şəkər olan məhsullar faydalı bakteriyaların balansını pozur və bağırsaqlarda zərərli bakteriyaların həddindən artıq çoxalmasına şərait yaradır.

"Infectious Medicine" jurnalında dərc olunan araşdırmaya əsasən, mikrobiom balansının pozulması 2-ci tip diabet, piylənmə, alkoqolsuz qaraciyər xəstəliyi, kardiometabolik xəstəliklər, xərçəng, artrit, depressiya, yuxu pozuntuları və hipertenziya ilə əlaqələndirilir.

Nəşrdə qeyd olunur ki, problem yalnız yüksək şəkər tərkibli məhsullarla məhdudlaşmır. Tədqiqatlar göstərir ki, süni şirinləşdiricilər də bağırsaq sağlamlığına mənfi təsir göstərə bilər.

Bundan əlavə, qazlı və enerji içkilərinin tez-tez qəbulu kifayət qədər su içilmədiyini göstərə bilər ki, bu da bağırsaqların sağlamlığına mənfi təsir edir.

"Prevention" nəşri vurğulayır ki, 2024-cü ildə "iScience" jurnalında dərc olunan tədqiqat kifayət qədər su içməyin qəbizlik kimi həzm problemlərinin qarşısını almaq, balanslı mikrobiomu və sağlam immun sistemini qorumaq üçün vacib olduğunu göstərib. Qeyd edilir ki, immun sisteminin mühüm hissəsi məhz bağırsaqlarda yerləşir.

Diyetoloqlar bağırsaq sağlamlığına zərər verə bilən digər məhsulları da sadalayıblar:

* şirniyyatlar;
* un məmulatları və bişmiş məhsullar;
* meyvə şirələri;
* alkoqol;
* acı yeməklər;
* həddindən artıq kofein qəbulu.


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sosial   Baxılıb: 832   Tarix: 31 dekabr 2025  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Nazirdən məktəblərdə şagird sıxlığı ilə bağlı AÇIQLAMA + VİDEO

Təhsil naziri Emin Əmrullayev bəzi məktəblərdə sıxlığın yaranmasına aydınlıq gətirib. Nazir Baku TV-yə eksklüziv müsahibəsində bildirib ki, Azərbaycanda valideynə övladı üçün həm məktəb, həm də müəllim seçmək hüququ verilib:. "Valideyn elektron qeydiyyatdan keçdikdən sonra bütün sinifləri sistemd

18 sentyabr 2021
.

Nazirlikdən Muxtar Babayevin kortejinə görə yolların bağlanması ilə bağlı iddialara CAVAB

Bəzi saytlarda ekologiya və təbii sərvətlər naziri Muxtar Babayevin xidməti avtomobilinin Abşeron rayonu, Masazır qəsəbəsi, Əliağa Vahid küçəsinin Bakı-Sumqayıt yoluna birləşən hissəsindən (Masazır dairəsində) keçəndə yolların bağlanması barədə iddialar yayılıb. Məsələ barədə Ekologiya və Təbii Sərvətlə

17 sentyabr 2021
.

Skuterdə gəzən it və pişik "Ginnesin Rekordlar Kitabı"na düşdü - FOTO - VİDEO

Kanadadan Lollipop adlı it və Saşimi adlı pişik skuterdə beş metr məsafəni qət etməklə "Ginnesin Rekordlar Kitabı"na düşüb. Filmlər və şoular üçün heyvanları təlim edən Melissa Millett Lollipop və Saşiminin skuter sürməyi xoşladıqlarını, lakin adətən bunu tək-tək həyata keçirdiklərini deyib

17 sentyabr 2021
.

Hacı Zeynalabdin Tağıyevin qız məktəbi açmasına kimlər mane olurdu? – VİDEO

Məşhur filmdə deyildiyi kimi, ona elə təklif edəcəm ki, yox deyə bilməsin. Bakı milyonçusu, mesenat Hacı Zeynalabdin Tağıyev də II Nikolayın həyat yoldaşı Aleksandra Fyodorovnaya elə hədiyyə göndərib, elə təklif etmişdi ki imperator şərqdə ilk qız məktəbinin açılmasına yox deyə bilməmişdi. Üstəlik, açılaca

17 sentyabr 2021
.

"Su çənimizi yığışdırdılar ki, şəhərin gözəlliyini pozur..." - Daha bir SU PROBLEMİ - ŞİKAYƏT - AÇIQLAMA

ın redaksiyasına su ilə bağlı növbəti şikayət daxil olub. Belə ki, Təhminə Babayeva adlı şikayətçinin sözlərinə görə, Nizami rayonu "Naxçıvanski" 94B ünvanında gündüz saat 11-də suyu azalda-azalda tam kəsirlər, axşamüstü 6, 7-də yenidən açırlar:. "Gecə 12-yə işləmiş isə yenə kəsirlər

18 sentyabr 2021
.

Çörək əvvəlki qiymətinə qaytarıldı - YENİLƏNİB

"Çörəkçi" zavodu da çörəyin satışını əvvəlki qiymətə qaytarıb. Şirkətin hüquq departamentinin direktoru Akif Abbasov -ın redaksiyası ilə əlaqə saxlayaraq bildirib ki, təmsil etdiyi şirkət də çörəyin satışında əvvəlki qiyməti bərpa edib. O, çörəyin satış qiymətinin əvvəlki qiymətə qaytarılmasın

17 sentyabr 2021
.

Ermənilər Nizaminin büstünü bu hala salıb - VİDEO

Məşhur İran və Fransa fotoqrafı, əslən azərbaycanlı Rza Diqqəti işğaldan azad edilmiş Qarabağda erməni vandalizminin daha bir nümunəsini sosial şəbəkə hesabı vasitəsilə dünyanın diqqətinə çatdırıb. qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, o, instaqramda dahi Azərbaycan şairi Nizami Gəncəvinin dağıdılmı

17 sentyabr 2021
.

Millət vəkili: "Həftəsonları ictimai nəqliyyatın fəaliyyəti bərpa edilməlidir" – VİDEO

Pandemiyaya qarşı hökumətin verdiyi qərarlar öz müsbət təsirini göstərməkdədir, lakin Operativ Qərargah bəzi məsələlərin həlli yönündə təcili tədbirlər görməlidir. Bunu millət vəkili Fazil Mustafa deyib. Millət vəkili hesab edir ki, həll edilməli ən vacib məsələ həftəsonları ictimai nəqliyyatın fəaliyyətini

17 sentyabr 2021
.

Azərbaycan polisindən ermənilərə süngülü dərs - VİDEO

Gorus-Qafan yolu üzərində xidmət göstərən Azərbaycan polisi yoldan keçmək istəyən ermənilərə dərs verib. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, sosial şəbəkələrdə yayılan görüntülərdə üzərində qondarma respublikanın "bayrağ"ı olan avtomobilin postdan keçmək üçün yaxınlaşdığı görünür. Postd

18 sentyabr 2021