Məktəblərdə summativlər və dərsliklər ELEKTRONLAŞDIRILA BİLƏR - AÇIQLAMA

Məktəblərdə summativlər və dərsliklər ELEKTRONLAŞDIRILA BİLƏR - AÇIQLAMABu gündən etibarən ölkəmizdə yeni tədris ili başlayıb. Yeni tədrisin ilinin başlanması ilə dərsliklər və imtahanlar məsələsi gündəmə gəlir. Məktəblərimizdə summativ iymətləndirmədən istifadə olunur. Eyni zamanda məktəb dərslikləri ilə yanaşı, uşaqlara iş dəftərləri və test kitablarından verilən tapşırıqlar onlar üçün ağır yükdür.

Bəs təhsil müəssisələrində summativ qiymətləndirmələr və dərsliklər elektronlaşdırıla bilər? Mövzu ilə bağlı Sonxeber.az-a danışan təhsil məsələləri üzrə ekspert Kamran Əsədov deyib ki, Summativ qiymətləndirmələrin və orta məktəb dərsliklərinin elektronlaşdırılması təhsil sahəsində böyük dəyişikliklərə və innovasiyalara yol açan bir prosesdir:

"Bu tendensiya son illərdə sürətlənmişdir və bir çox ölkədə təhsil sistemlərinin rəqəmsal transformasiyası prioritet istiqamətlərdən biri kimi qəbul olunur. Bu prosesin həm təhsil sistemi, həm də cəmiyyət üçün geniş üstünlükləri var. Aşağıda bu üstünlükləri, imkanları və çətinlikləri daha geniş şəkildə izah edəcəyəm:

1. Elektron dərsliklərin və qiymətləndirmələrin əlçatanlığı

Elektron dərsliklər: Rəqəmsal dərsliklər şagirdlərə və müəllimlərə materiallara istənilən vaxt və yerdən giriş imkanı verir. Ənənəvi kağız dərslikləri ilə müqayisədə, rəqəmsal dərsliklər fiziki məhdudiyyətlərdən azaddır. Bunun sayəsində şagirdlər evdən və ya kitabları daşımağa ehtiyac olmadan dərslərə hazırlaşa bilirlər. Bu, xüsusilə pandemiya kimi vəziyyətlərdə, məsafədən təhsil üçün böyük üstünlük təşkil edir.

Elektron qiymətləndirmələr: Rəqəmsal summativ qiymətləndirmələr (imtahanlar və testlər) şagirdlərə qiymətləndirmə prosesində asan və çevik bir yol təqdim edir. Bu sistemlər qiymətləndirmənin keçirilməsi və nəticələrin qiymətləndirilməsini avtomatlaşdırır, həmçinin, imtahan nəticələrini dərhal əldə etməyə imkan verir. Müəllimlər testlərin əl ilə yoxlanmasına daha az vaxt sərf edir və bu da onların tədris işlərinə daha çox vaxt ayırmalarını təmin edir.

2. İnteraktivlik və fərdiləşdirilmiş tədris prosesi
Elektron dərsliklərdə multimedia vasitələrinin (videolar, animasiyalar, interaktiv fəaliyyətlər) istifadəsi öyrənmə prosesini şagirdlər üçün daha cəlbedici edir. Şagirdlər ənənəvi kitab oxumaq əvəzinə müxtəlif formalarda təqdim edilən məlumatlarla qarşılıqlı əlaqədə olurlar. Bu isə müxtəlif öyrənmə üslublarına uyğunlaşmağa və hər bir şagirdin tədris prosesində öz sürətində irəliləməsinə kömək edir.

Bundan əlavə, adaptiv öyrənmə platformaları şagirdlərin fərdi ehtiyaclarını və bacarıqlarını nəzərə alaraq onlara xüsusi dərsliklər və tapşırıqlar təqdim edə bilir. Bu platformalar şagirdlərin zəif tərəflərini aşkar edir və onları gücləndirəcək əlavə materiallar təqdim edir.

3. Resurslara qənaət və ekoloji faydalar
Kağız dərsliklərin çapı və nəşri xeyli vəsait tələb edir. Hər il minlərlə kitab çap edilir və bu, həm iqtisadi, həm də ekoloji baxımdan ciddi xərclərlə nəticələnir. Elektron dərsliklər bu məsələləri həll etməyə kömək edir. Dərsliklər rəqəmsal formatda yayımlandıqda çap, kağız və nəqliyyat xərcləri aradan qalxır. Bu, həmçinin ağacların kəsilməsini azaldır, beləliklə ekoloji davamlılığa da töhfə verir.

4. Dəqiqlik və analitikaya əsaslanan qərarların qəbul edilməsi
Elektron qiymətləndirmə platformaları şagirdlərin performansını daha dəqiq izləməyi və qiymətləndirmə nəticələrini təhlil etməyi asanlaşdırır. Məsələn, hər bir şagirdin hansı mövzularda daha yaxşı və ya zəif olduğunu görmək mümkündür. Müəllimlər və məktəb rəhbərləri bu məlumatlardan istifadə edərək tədris strategiyalarını fərdiləşdirə, əlavə dəstəyə ehtiyacı olan şagirdləri müəyyənləşdirə bilərlər.

Bu cür platformalar məlumat analitikası vasitəsilə təhsil prosesinə yeniliklər gətirir. Tətbiq edilən süni intellekt və məlumat analitikası vasitələri dərhal cavablandırılan suallar, vaxt idarəetməsi və tapşırıqların çətinlik səviyyəsi kimi faktorları təhlil edir. Bu da şagirdlərə real vaxtda geribildirim verir və onların tədris prosesində inkişaf etmələrini sürətləndirir.

5. Dərsliklərin və tədris proqramlarının yenilənməsi
Ənənəvi kağız dərsliklərin yenilənməsi çətin və vaxt aparan bir prosesdir. Dərsliklərin yeni nəşri illər ala bilər və bu da materialların köhnəlməsinə səbəb ola bilər. Elektron dərsliklər isə daha çevikdir və müasir məlumatlarla tez yenilənə bilir. Tədris proqramında dəyişikliklər olduqda və ya yeni məlumatlar ortaya çıxdıqda, müəllimlər dərhal bu yenilikləri tətbiq edə bilərlər. Bu, şagirdlərin həmişə aktual və müasir biliklər əldə etməsini təmin edir".

Ekspertin sözlərinə görə, elektronlaşdırma prosesinin müsbət tərəfləri ilə yanaşı, bəzi çətinliklər də mövcuddur:

"İnfrastrukturun məhdudluğu: Bəzi ölkələrdə, o cümlədən Azərbaycanın bəzi bölgələrində bütün məktəblərin və şagirdlərin kompüterlərə, planşetlərə və ya sabit internetə çıxışı yoxdur. Bu isə rəqəmsal dərsliklər və qiymətləndirmələrin əlçatanlığını məhdudlaşdırır. İnfrastrukturun inkişaf etdirilməsi və texniki dəstək təmin olunması vacibdir.

Müəllimlərin və şagirdlərin rəqəmsal bacarıqları: Elektron dərsliklərdən və qiymətləndirmələrdən effektiv istifadə etmək üçün müəllimlərin və şagirdlərin kifayət qədər rəqəmsal bacarıqlara malik olması lazımdır. Bəzi müəllimlər hələ də ənənəvi tədris metodlarına üstünlük verə bilər və rəqəmsal texnologiyalardan istifadə etməkdə çətinlik çəkə bilərlər. Bunun üçün təlim və təhsil proqramları təşkil edilməlidir.

Tədris materiallarının keyfiyyəti: Elektron dərsliklərin hazırlanması prosesində yüksək keyfiyyətli və təhsil standartlarına uyğun materiallar təqdim etmək vacibdir. Bəzi hallarda elektron dərsliklərin keyfiyyəti ənənəvi dərsliklərdən aşağı ola bilər və bu, tədris prosesinə mənfi təsir göstərə bilər.

Ümumilikdə, Summativ qiymətləndirmələrin və orta məktəb dərsliklərinin elektronlaşdırılması təhsil sisteminin modernləşdirilməsi və inkişafı üçün böyük potensiala malikdir. Bu proses şagirdlərin öyrənmə bacarıqlarını artırmaq, müəllimlərin işini asanlaşdırmaq və ümumilikdə təhsil prosesini daha səmərəli etmək məqsədini güdür. Lakin bu istiqamətdə uğur qazanmaq üçün təhsil infrastrukturunun və texnoloji bacarıqların inkişaf etdirilməsi, həmçinin keyfiyyətli tədris materiallarının hazırlanması kimi addımlar vacibdir".

Sevda Səfərova


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sosial   Baxılıb: 3422   Tarix: 16 sentyabr 2024  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Elşad Abdullayevə hökm oxundu - 15 il

Ləğv edilmiş Azərbaycan Beynəlxalq Universitetinin sabiq rektoru Elşad Abdullayevin cinayət işi üzrə məhkəmənin növbəti iclası keçirilib. APA xəbər verir ki, bu gün Bakı Ağır Cinayətlər Məhkəməsində hakim Fəxri Məmmədovun sədrliyi ilə keçirilən prosesdə qiyabi hökm oxunub. Hökmə əsasən, təqsirləndirlə

23 dekabr
.

Gecə 3-də qonşusunun evinə qanunsuz girdi - Bu cəza verildi

Şəkidə qonşusunun evinə qanunsuz şəkildə daxil olan şəxs cinayət məsuliyyətinə cəlb edilib. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, rayonun kəndlərindən birində yaşayan 1994-cü il təvəllüdlü Sübhan Kərimov (şərti soyadlı) barəsindəki cinayət işinin materialları rayon məhkəməsinə göndərilib. O, Cinayə

24 dekabr
.

Hasar arxasında qalan sakinlər "WhiteStone Tower" tikinti şirkətindən şikayətçidir (VİDEO)

Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Aşıq Molla Cümə küçəsində yerləşən 11, 11B, 13, 15 və digər yaşayış binalarının sakinləri artıq bir ilə yaxındır ki, "WhiteStone Tower" tikinti şirkətindən narazıdır. Sakinlərin bildirdiyinə görə, şirkət bu binalara məxsus həyət ərazisini "ödəniş müqabilind

23 dekabr
.

Hacı Surxay Məmmədli Prezident İlham Əliyevə təbrik məktubu ünvanlayıb

Prezident İlham Əliyevin döğum günü münasibəti ilə İçərişəhər "Cümə məscidi" dini icmasının sədri, tanınmış ilahiyyatçı Hacı Surxay Məmmədli Prezident İlham Əliyevə təbrik məktubu ünvanlayıb. Təbrikdə deyilir ki, "Sizi, zəmanəmizin dahi dövlət rəhbərini doğum gününüz münasibəti ilə İçərişəhə

24 dekabr
.

Oğurladığı keçi və qoçu bişirib yedi: Məhkəmə zalında həbs olundu

Sabunçu rayonu, Maştağa qəsəbəsi, Xanlar yaşayış massivində və Xəzər rayonu, Binə qəsəbəsi, Atçılıq yaşayış massivində qoyun və keçi oğurlayan şəxs həbs olunub. Qaynarinfo-nun məlumatına görə, 1986-cı il təvəllüdlü Maştağa qəsəbə sakini Natiq Kərimovun (soyad şərti) Cinayət Məcəlləsinin 177.2.2, 177.2.

24 dekabr
.

Bakıda kanalizasiyaya düşən oğlanın ölüm işi: Obyekt sahibləri ittiham edildi

Bakının Nərimanov rayonunda "Baksol" yolu ərazisində 27 yaşlı Cümşüd Cümşüdlünün faciəli ölümündə təqsirli bilinən Bakı Su Kanal İdarəsinin kanalizasiya kollektorları və təzyiq xidmətlərində qəza-bərpa üzrə sahə rəisi Azər Cümşüdovun cinayət işi üzrə məhkəmə iclası keçirilib. Teleqraf xəbə

23 dekabr
.

Vüqar Qurbanovun vəzifə verdiyi xanım Aslan Aslanovun bacısı qızı imiş

Vəfa Oruc qızı Hüseynzadə Tibbi Ərazi Bölmələrini İdarəetmə Birliyinin (TƏBİB) icraçı direktoru Vüqar Qurbanovun müvafiq əmri ilə Nizami Tibb Mərkəzinə direktor təyin edilib. "Unikal"a istinadla xəbər verir ki, V.Hüseynzadə Şəmkir rayonunun sabiq icra başçısı Aslan Aslanovun bacısı qızıdır

24 dekabr
.

308 nömrəli məktəbdə uşaqlar "donur": 10 gündür istilik yoxdur

Bakıda yerləşən 308 nömrəli tam orta məktəb 10 gündür ki, istilik problemi ilə üz-üzədir. Məktəbə istilik verilmədiyi üçün həm ibtidai, həm də yuxarı sinif şagirdlərinin dərsə davamiyyəti ciddi şəkildə çətinləşib. xəbər verir ki, valideynlərin verdiyi məlumata görə, tədris müəssisəsində yalnız istili

23 dekabr
.

FHN-in mayoru vəfat etdi

Fövqəladə Hallar Nazirliyinin (FHN) əməkdaşı dünyasını dəyişib. "Unikal"a istinadla xəbər verir ki, mayor Müqabil Bəxtiyar oğlu Əbdülov uzun sürən xəstəlikdən sonra vəfat edib. Mərhum ötən gün torpağa tapşırılıb

24 dekabr