Şərab içmək döş xərçənginə səbəb olur
Bir qrup alim müəyyən edib ki, demək olar 10 britaniyalıdan doqquzu (87 faiz) qırmızı şərab içməyin xərçəngə tutulma riskini artırdığını bilmir.
Lent.az-ın xarici mediaya istinadla məlumatına görə, bu, çox narahatedicidir, lakin təəccüblü deyil ki, çox az adam qırmızı şərabın xərçəng riskini artırdığını bilir.
"Alkoqolun bütün növləri bir sıra müxtəlif xərçəng növlərinin inkişaf riskini artırır, ona görə də insanlara xərçəngin qarşısını almaq üçün spirtli içki qəbul etməməyi tövsiyə edirik. Əslində, heç kim spirtli içki qəbul etməsə, İngiltərədə hər il təxminən 21.000 xərçəng hadisəsinin qarşısı alına bilər.
İnsanların, ümumiyyətlə, içməməsinin çətin ola biləcəyini bilirik, buna görə də içirlərsə, onları "alkoqoldan müdrik" olmağa təşviq edirik. Məsələn, alkoqolunuza aşağı kalorili içki əlavə edin və hər içki arasında bir stəkan su için. Alkoqoldan sui-istifadə etməmək və həftəlik normanın paylanması da çox vacibdir", - Ümumdünya Xərçəng Araşdırmaları Fondunun tibbi informasiya şöbəsinin rəhbəri Sara Tule bildirib.
Qeyd olunur ki, 18-24 yaş arasında olan insanlar (27 faiz) alkoqolun xərçəngə səbəb olduğunu bilirlər. Ən az xəbərdar olanlar isə xəstəliyə daha çox yoluxma riski olan 55 yaşdan (6 faiz) yuxarı insanlardır.
Beləliklə, spirtli içki içməmək, siqareti tərgitmək və sağlam həyat tərzi keçirməklə yanaşı, insanların xərçəngə tutulma riskini azaltmaq üçün edə biləcəyi ən vacib şeylərdən biridir.
Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Dünyada Baxılıb: 826 Tarix: 20 oktyabr 2022
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş
Açılış mərasimində Shakira şousu: Rekord çıxış - VİDEO
Kolumbiyalı məşhur müğənni Shakira FIFA Dünya Kubokunun açılış mərasimində səhnə alaraq böyük maraq doğurub. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, FIFA Dünya Kuboku açılış mərasimi çərçivəsində çıxış edən sənətçi, bu mötəbər turnirdə beş dəfə səhnəyə çıxan ilk ifaçı kimi tarixə düşüb. Şakiranın performans
12 iyunİranda Əli Xamenei ilə vida və dəfn mərasimlərinin tarixləri elan edilib
İranın keçmiş ali lideri Əli Xamenei ilə vida və dəfn mərasimləri iyulun 4-dən 9-dək keçiriləcək. "Report" "Tasnim"ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə onun ofisindən bildirilib. Məlumata əsasən, iyulun 4-ü və 5-də Tehranda imam Xomeyni məscidində Xamenei ilə vida mərasimi keçiriləcək
13 iyunTürkiyədə ölü tapılan müəllimin səs yazısı tapıldı - VİDEO
Türkiyənin Ağrı şəhərində gənc müəllimin şübhəli şəkildə həyatını itirməsi ictimaiyyətdə böyük rezonans doğurub. -ın Türkiyə mediasına istinadən məlumatına görə, həyatının baharında vəfat edən İrmak Ayşe Koparanın səs yazısının ortaya çıxması hadisəyə dair yeni iddiaları gündəmə gətirib. İddialara əsasən
13 iyunSüd Yolu qalaktikası ilə bağlı YENİ FƏRZİYYƏ
Hamburq Universitetinin tədqiqatçıları ehtimal edirlər ki, Süd Yolu qalaktikasının "çatışmayan" adi maddəsinin böyük bir hissəsi 3I/ATLAS kometinə bənzər ulduzlararası obyektlər şəklində ola bilər. Müəlliflərin hesablamalarına görə, belə obyektlər əvvəllər qaranlıq maddəyə aid edilən kütləni
11 iyunNiyə dəniz və okeanlarda yaşayan canlılar bu qədər nəhəng olur?
Dəniz və okean canlılarının nəhəng ölçülərə çatmasının əsas səbəbi suyun yaratdığı üzmə qüvvəsidir. Bu qüvvə bədənin böyük çəkisini dəstəkləyir və cazibə qüvvəsinin təsirini azaldır. Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə "Discoverwildlife" nəşri yazır. Məlumata görə, su mühitində yaşayan heyvanla
10 iyunİş yerində bu mövzunu müzakirə etmək olmaz - Psixoloqlardan xəbərdarlıq
Psixoloqlar xəbərdarlıq edirlər ki, iş yerində stress və şəxsi problemlərin həddindən artıq paylaşılması peşəkar münasibətlərə zərər verə bilər. Onların fikrincə, həmkarlar dost və ya psixoterapevt deyil və ünsiyyət zamanı bu sərhəd qorunmalıdır. Qaynarinfo "YourTango" nəşrinin yazdığına görə
9 iyunAntibiotiklərə davamlı genlər dünya okeanına yayılır (TƏDQİQAT)
Tədqiqatçılar hətta okeanın ən ucqar bölgələrində belə antibiotiklərə davamlı genlər aşkar ediblər. Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə "Reuters" məlumat yayıb. İtaliyanın "SeA Care" layihəsi çərçivəsində dünyanın müxtəlif nöqtələrindən götürülmüş dəniz suyu nümunələri təhlil edilib
11 iyunABŞ Hörmüz boğazı yaxınlığında İranın bir neçə dronunu vurub
ABŞ hərbi qüvvələri Hörmüz boğazı istiqamətində hərəkət edən bir neçə İran pilotsuz uçuş aparatını (PUA) məhv edib. xəbər verir ki, bu barədə "Reuters" agentliyi məlumat yayıb. Mənbənin sözlərinə görə, zərərsizləşdirilmiş sözügedən dronlar tranzit yük daşımaları üçün təhlükə mənbəyi olub. Məsəl
13 iyunErmənistanda ildırım yarımstansiyanı vurub, 11 kənd işıqsız qalıb
Ermənistanda ildırım zərbəsi nəticəsində Aparan bölgəsindəki lokal yarımstansiyalardan birinin zədələnməsi səbəbindən 11 kənd elektrik enerjisiz qalıb. "Report" xəbəer verir ki, bu barədə Ermənistan mediası "Ermənistanın Elektrik Şəbəkələri"nə istinadən məlumat yayıb. Bu gün səhə
13 iyun