AZAL uçuş cədvəlindəki mümkün dəyişikliklərə qarşı sığorta xidmətini istifadəyə verdi
"Azərbaycan Hava Yolları" QSC (AZAL) sərnişinlərinə uçuş cədvəlində yarana biləcək gözlənilməz dəyişikliklərə qarşı əvvəlcədən qorunmaq imkanı yaradan DAFAR ("Disruption Assistance For Any Reason") adlı yeni rəqəmsal xidməti istifadəyə verib.
Bu barədə Sonxeber.az-a AZAL-dan bildirilib.
Məlumata əsasən, bu xidmət gecikmə və ya reysin ləğvi kimi hallarda sərnişinlərə operativ dəstəyin göstərilməsini nəzərdə tutur.
DAFAR xidməti AZAL-ın rəsmi veb-saytı və mobil tətbiqində biletin bron edilməsi mərhələsində əlavə seçim kimi təklif olunur. Xidmət səyahət texnologiyaları üzrə qlobal platforma olan HTS ("Hopper Technology Solutions") ilə tərəfdaşlıq çərçivəsində tətbiq edilib.
DAFAR ödənişli əsasda təqdim edilir və xidmətin dəyəri istiqamətdən asılı olaraq dəyişir. Xidmət aktivləşdirildikdən sonra sistem reysin statusunu avtomatik izləyir. Uçuşun 2 saat və ya daha çox gecikməsi, yaxud həmin gün ləğv olunması halında sərnişinə bildiriş göndərilir və aşağıdakı seçim imkanları verilir:
• müəyyən edilmiş limit çərçivəsində əlavə ödəniş etmədən marşrut üzrə uçuş həyata keçirən istənilən aviaşirkətə biletin yenidən bron edilməsi;
• bilet dəyərinin 100% geri qaytarılması və sərnişinin istəyi ilə səyahətin ilkin biletlə davam etdirilməsi.
Yeni xidmətin istifadəyə verilməsinə münasibət bildirən "Azərbaycan Hava Yolları"nın baş kommersiya inzibatçısı Cəmil Manizadə qeyd edib ki, AZAL səyahətçilərin dəyişən ehtiyaclarına uyğun müasir həllərin tətbiqinə xüsusi diqqət yetirir. "Bu tərəfdaşlıq müştəri loyallığının güclənməsinə və sərnişinlər üçün daha çevik, operativ xidmətin təmin edilməsinə imkan yaradacaq".
"Hopper" və HTS-in prezidenti və həmtəsisçisi Dakota Smit isə öz növbəsində bildirib: "Azərbaycan Hava Yolları ilə əməkdaşlıq etməkdən və Avrasiya regionunda sərnişinlər üçün imkanları genişləndirməkdən qürur duyuruq. Fintex həllərimiz sərnişinlər üçün əlavə dəyər yaradır."
Qeyd edək ki, HTS məlumat analitikası və süni intellekt əsaslı texnologiyalar vasitəsilə müasir səyahətçilərə dəstək məqsədilə fintex həlləri hazırlayan aparıcı qlobal səyahət texnologiyaları platformasıdır. Şirkət dünyanın ən böyük bankları, aviaşirkətləri və turizm xidmətləri təminatçıları ilə əməkdaşlıq edir, qiymət dəyişkənliyi və səfər zamanı yarana biləcək dəyişikliklər daxil olmaqla geniş spektr üzrə əlavə məhsullar təqdim edir.
Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş











Bu şəxslər yaşa görə 220 manat müavinəti daha tez ala bilər
Azərbaycanda daha bir bayram günü iş olmayacaq
Mülayim payızdan sonra qış çox sərt keçir - Ekoloqdan XƏBƏRDARLIQ
İran məhsullarının satışı ölkədə niyə qadağan olunmur? - SOSİOLOQ AÇIQLADI
"Ayın 4-ü evə buraxıldı, 5-i öldü" - Həkimləri ittiham edirlər
Qəzaya uğrayan AZAL təyyarəsinin içindən heç yerdə görmədiyiniz KADRLAR - Hökümə Əliyeva son dəfə sərnişinləri salamlayır
Vətəndaş ilə qızıl satıcısı arasında alış-veriş zamanı baş verən maraqlı anlar gündəm oldu - VİDEO
Sabah leysan xarakterli yağış yağacaq - HAVA PROQNOZU
Çox öskürmək ziyandır
"Sədərək"də fəhlə bankomatdan sahibkarın pullarını oğurladı
Röya Ayxan atası Yaqub Nəcəfovla bağlı danışdı
İşçiləri aparan mikroavtobus aşdı: 12 nəfər yaralandı (YENİLƏNİB)
"Belə əlamətlərin məktəb psixoloqu və pedaqoji heyət tərəfindən vaxtında qeydə alınması və müdaxilə edilməsi qanunvericiliyin də tələbidir"