"AZAL Miles"ın genişmiqyaslı yenilənməsi: sərnişinlər üçün daha çox onlayn imkanlar

"AZAL Miles"ın genişmiqyaslı yenilənməsi: sərnişinlər üçün daha çox onlayn imkanlar3 sentyabr 2024-cü il, Bakı – Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL "AZAL Miles" loyallıq proqramının tamamilə yenilənməsini və rebrendinqini başa çatdırıb. Həmçinin aviaşirkət qabaqcıl texnologiyalar və xidmətlərin rəqəmsallaşdırılmasını tətbiq etməklə müştərilərin şəxsi kabinetini modernləşdirib. Bu dəyişikliklər istifadəçilərə unikal imkanlar təqdim edir.

Loyallıq proqramının yenilənməsi və şəxsi kabinetin təkmilləşdirilməsi aviaşirkətin daha geniş transformasiya strategiyasının bir hissəsidir. Bu təşəbbüslərin əsas məqsədi xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi və AZAL-ın beynəlxalq bazarda mövqeyinin möhkəmləndirilməsidir.

Transformasiya çərçivəsində yenilənmiş şəxsi kabinet daha rahat və funksional olub. Rəqəmsallaşma sayəsində sərnişinlər bütün lazımi xidmətləri – aviabiletlərin alınmasından, rezervasiyaların idarə edilməsindən tutmuş millərin idarə edilməsinə qədər – onlayn şəkildə həyata keçirə bilərlər. Şəxsi kabinetdə tətbiq olunan innovativ həllər "AZAL Miles" proqramı ilə qarşılıqlı əlaqəni xeyli asanlaşdırır və xidmətdən istifadəni mümkün qədər rahat və səmərəli edir.

"AZAL Miles" loyallıq proqramının yeni versiyası əvvəlkini əvəz etməklə yanaşı, müştərilərə əvvəl mövcud olmayan imkanlar təqdim edərək funksionallığı və imtiyazları xeyli genişləndirib. Proqramın bütün aspektləri müasir rəqəmsal standartlara uyğun olaraq yenidən işlənib. Proqramın yeni "Fürsətləri səmada tutun" ("More miles, more skies") şüarı onun müasir səyahətçilərin ehtiyaclarına yönəlmiş yenilənmiş sistem kimi statusunu vurğulayır.

Proqramın əsas yeniliklərinə aşağıdakılar daxildir:

- İmtiyazların sayının artması;
- Millərin sürətli toplanması və istifadəsi;
- Eksklüziv təkliflərə çıxış;
- "Classic", "Gold" və "Platinum" statuslarına əlavə olaraq iki yeni status – "Silver" və "Elite" tətbiq olunub.

Proqramın bütün statusları üzrə imtiyazlarına aşağıdakılar daxildir:

- Ön və geniş oturacaq seçimləri;
- Ödənişsiz baqaj;
- Sürətli keçid;
- Biznes zala pulsuz giriş;
- Xidmət sinfinin ödənişsiz yüksəldilməsi;
- Mükafatlandırıcı aviabiletin tarixinin cəriməsiz dəyişdirilməsi;
- Prioritetli qeydiyyat və təyyarəyə minik;
- Prioritetli baqaj daşınması.

"AZAL Miles"ın əsas xüsusiyyətləri:

- Ailə hesabı: ailə üzvlərinə millərini bir hesabda toplamaq imkan yaradır;
- Mükafatlandırıcı aviabilet: artıq mil ilə bilet satılan istiqamətlər üzrə mükafatlandırıcı aviabiletlərə limit tətbiq olunmur;
- Millərin köçürülməsi: proqram iştirakçıları milləri bir-birilərinə köçürə biləcəklər;
- Millərin alışı: iştirakçılar həm özlərinə, həm də digər iştirakçılar üçün ödənişli şəkildə millər ala bilərlər;

- Status ballarının alışı: istifadəçilər statuslar üzrə müəyyən tələblərdən sonra ödənişlə status ballarını ala bilərlər;
- Millərin status ballarına çevrilməsi: əlavə imtiyazlar və daha çox ölkəyə uçmaq imkanı əldə etmək üçün yeni funksiya;
- Müddəti bitmiş millərin bərpası: iştirakçılar müddəti bitmiş milləri müəyyən şərtlərlə bərpa edə bilərlər.

Yenilənmiş proqramda iştirakçılarımız üçün hədiyyələr də hazırlanıb. Belə ki, ilk uçuş və hər bir yeni statusa keçid zamanı "Xoş gəldin" milləri, eləcə də doğum günü milləri təqdim edilir.

Dəyişikliklər zamanı aşağıdakı güzəştlər tətbiq edilib:

1. Bütün iştirakçıların milləri bitmə müddətindən asılı olmayaraq 2027-ci ilin avqust ayına qədər 3 il müddətinə uzadılıb.
2. Status balları üçün son 12 ay deyil, son 20 ay ərzində həyata keçirilən uçuşlar nəzərə alınıb.
3. Yeni proqram istifadəyə verilən gündən sonra uçuş edən hər bir iştirakçıya 300 "Xoş gəldin" mili hədiyyə edilir.
4. Heç bir uçuş etməyən əvvəlki "Gold" statuslu iştirakçılar ən azı "Silver", "Platinum" statuslu iştirakçılar isə ən azı "Gold" statusunda saxlanılıb. Ən azı 1 dəfə uçuş edənlər isə öz statuslarında saxlanılıb.
5. Öncəki "Classic", "Gold", "Platinum" statuslu iştirakçılar həyata keçirdikləri uçuşlardan asılı olaraq "Elite" statusuna yüksələ bilərlər.
6. 18 yaşdan yuxarı hər kəs və ya valideyn köməyi ilə 2 yaşdan yuxarı uşaqlar şəxsi kabinetdə qeydiyyatdan keçməklə proqramın iştirakçısı ola bilər.

Ətraflı məlumat üçün www.azal.az/az/azal-miles/discovery/faq linkinə keçid edə bilərsiniz.

Bu dəyişikliklər şəxsi kabinetin modernləşdirilməsi və "AZAL Miles" proqramının yenilənməsinin aviaşirkətin ümumi transformasiya strategiyasının bir hissəsi olaraq xidmət və müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyə yönəlmiş iki fərqli, lakin bir-biri ilə əlaqəli layihə olduğunu vurğulayır.


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sosial   Baxılıb: 659   Tarix: 03 sentyabr 2024  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Ustalar.az ustalar sayti

Oxşar xəbərlər

.

Bakcell "Media Savadlılığı" Konfransının innovasiya tərəfdaşıdır

İnnovasiya lideri Bakcell Medianın İnkişafı Agentliyinin təşkilatçılığı ilə keçirilən "Media savadlılığı" həftəsi çərçivəsində "Media Savadlılığı" Konfransının innovasiya tərəfdaşı olub. Bakcell innovasiya tərəfdaşı kimi etibarlı informasiya mühitinin formalaşdırılması, dezinformasiyay

23 dekabr
.

Səhiyyə Nazirliyi əhaliyə müraciət etdi

Səhiyyə Nazirliyi mövsümi xəstəliklərlə bağlı əhaliyə müraciət edib. xəbər verir ki, müraciətdə son günlərdə havaların soyuması ilə əlaqədar olaraq ölkə ərazisində kəskin respirator virus infeksiyalarının, o cümlədən qripin yayılmasında mövsümi artımın müşahidə olunduğu qeyd edilib. Bildirilib ki, hav

22 dekabr
.

Hasar arxasında qalan sakinlər "WhiteStone Tower" tikinti şirkətindən şikayətçidir (VİDEO)

Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Aşıq Molla Cümə küçəsində yerləşən 11, 11B, 13, 15 və digər yaşayış binalarının sakinləri artıq bir ilə yaxındır ki, "WhiteStone Tower" tikinti şirkətindən narazıdır. Sakinlərin bildirdiyinə görə, şirkət bu binalara məxsus həyət ərazisini "ödəniş müqabilind

23 dekabr
.

"Yola çıxanda gördüm ki, canavar qadını tutub..." - Video

"Bir də gördük ki, qadınların qışqırıq səsi gəldi. Tez durub səs gələn yerə qaçdıq. Gördüm ki, atam canavarı boğur". "Qafqazinfo" xəbər verir ki, bunu dekabrın 20-si Şəkinin Bideyiz kəndində canavar hücumuna məruz qalan 5 nəfərdən biri - Fariz Lətifov "Baku TV"yə açıqlamasınd

22 dekabr
.

Hakimin öldüyü qəzanın görüntüləri - Video

Sumqayıt Ağır Cinayətlər Məhkəməsinin hakimi Aynur Rzayevanın həlak olduğu yol-nəqliyyat hadisəsinin görüntüləri yayılıb. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, Novxanı-Pirşağı avtomobil yolunda baş vermiş qəzada A. Rzayevanın olduğu "Nissan Sunny" markalı avtomobil digər nəqliyyat vasitəs

23 dekabr
.

"Kənd toyuqları"nı bu vannalarda "istehsal edirmişlər" - Fotolar

Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin əməkdaşları tərəfindən Abşeron rayonu, Xırdalan şəhərində fiziki şəxs Salahov Şahin Salam oğluna məxsus həyətyanı sahədə qida təhlükəsizliyi qeydiyyatından keçmədən, antisanitar şəraitdə qanunsuz fəaliyyət göstərən quş kəsimi sexi aşkarlanıb. Agentlikdən -a verilən məlumat

23 dekabr
.

308 nömrəli məktəbdə uşaqlar "donur": 10 gündür istilik yoxdur

Bakıda yerləşən 308 nömrəli tam orta məktəb 10 gündür ki, istilik problemi ilə üz-üzədir. Məktəbə istilik verilmədiyi üçün həm ibtidai, həm də yuxarı sinif şagirdlərinin dərsə davamiyyəti ciddi şəkildə çətinləşib. xəbər verir ki, valideynlərin verdiyi məlumata görə, tədris müəssisəsində yalnız istili

23 dekabr
.

Əlixan Rəcəbov tütün reklamı etdi - Şirkət cərimələndi - Foto

Bakıda sosial şəbəkələrdə "Smoking Azerbaijan" səhifəsində tütün və tütün məmulatlarını reklam edən şirkət cərimələnib. "Qafqazinfo" "Qaynarinfo"ya istinadən xəbər verir ki, "TTC GROUP" (The Tobacco Company) MMC İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 428.10-cu (reklam haqqınd

23 dekabr
.

Bakıda qarğalar və sərçələr niyə yoxa çıxıb?

Son illərdə paytaxtda sərçələr yoxa çıxıb. Axır vaxtlarsa ala qarğalar nadir halda gözə dəyir. Halbuki bu quşları Abşeron yarımadasının daimi "sakinləri" idi. Bəs bu quşların yox çıxmasının səbəbi nədir?. Suala Elm və Təhsil Nazirliyinin Zoologiya İnstitutunun "Quru onurğalıları"

22 dekabr