TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdi

TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiQısa videoların izlənməsi və yaradılması üçün aparıcı platforma olan TikTok, Azərbaycandakı auditoriyaya TikTok For Business platformasını təqdim etdi. Bu platforma biznes vəzifələrinin effektiv həllinə kömək edir, brendlərin yaradıcı potensialını üzə çıxarır və marketinq yanaşmasını yenidən nəzərdən keçirməyə imkan yaradır.
TikTok - yaradıcılıq və özünüifadə, əyləncə və kəşflər üçün bir videoplatformadır və dünyada bir milyarddan çox insan tərəfindən istifadə olunur. TikTok Azərbaycanda müxtəlif yaş, fəaliyyət və peşələrə malik, fərqli maraq və hobbiləri olan canlı, unikal və çoxşaxəli bir cəmiyyəti bir araya gətirir. Platformanın istifadəçilər arasında artan populyarlığı bizneslər tərəfindən TikTok-a olan marağı artırır.

TikTok for Business-in istifadəyə verilməsi və inkişafı

Azərbaycanda platformaya olan yüksək marağı müşahidə edən TikTok, 2024-cü ildə yerli şirkətlərlə əməkdaşlığa başlayaraq onlara kreativ və effektiv reklam formatlarını və alətlərini mənimsəməkdə kömək edir.
TikTok for Business platforması: böyük beynəlxalq və yerli şirkətlərdən tutmuş kiçik və orta biznesə qədər; FMCG və gözəllik sənayesindən tutmuş elektron ticarət və video oyunların yaradıcılarına qədər hər miqyasda və sektorda biznesin inkişafı üçün effektiv alətlər təklif edir.

"TikTok for Business platformasının unikal xüsusiyyəti təkcə reklam mesajlarını auditoriyaya çatdırmaq imkanından ibarət deyil, eyni zamanda brendlər istifadəçilərlə eyni dildə ünsiyyət quraraq, onların etibarını və sevgisini qazana bilərlər. Biz biznesə məhz qarşıya qoyulan məqsədləri maksimum dərəcədə effektiv həll etməyə imkan verən həllər tapmaqda kömək edirik. TikTok for Business-in geniş alət dəsti istənilən hədəfə çatmağa imkan verir: yeni məhsulun bazara çıxarılmasından tutmuş satışların artırılmasına qədər. Biz Azərbaycanda şirkətlərin TikTok-un imkanlarını kəşf etməsinə və bizimlə tərəfdaşlıqda biznes göstəricilərini artırmasına yardım etmək istəyirik," – deyə TikTok-un Azərbaycanda, Türkiyədə, Mərkəzi və Cənubi Asiyada Global Business Solutions departamentinin rəhbəri Barış Aldanmaz qeyd edib.

Bizneslər TikTok-dan necə istifadə edə bilər

TikTok-da müxtəlif miqyasda və sahələrdə fəaliyyət göstərən şirkətlər orqanik məzmun yarada və marketinq qıfının bütün mərhələlərində öz biznes məqsədlərini həyata keçirə bilərlər. Platforma brendlərə özləri haqqında məlumatlılığı artırmaq, istifadəçiləri cəlb etmək və loyallığı gücləndirmək, onları tətbiqdən kənar fəaliyyətlərə həvəsləndirmək, konversiyaları artırmaq və satışları yüksəltməkdə kömək edir. TikTok-un Azərbaycanda şirkətlərə həll etməyə kömək etdiyi məsələlər:

1. Fəal və cəlbedici auditoriyaya çatmaq

Dünyanın hər yerindən istifadəçilər TikTok-a yaxşı əhval-ruhiyyə, yaradıcı və maraqlı məzmun üçün gəlirlər. Brendlər də TikTok-u öz strategiyalarına yaradıcılığı və əyləncəni inteqrasiya etmək üçün seçməyə başlayıblar. Marketoloqlar artıq istehlakçıları yayındırmaq yerinə, onları əyləndirməyə daha çox diqqət yetirirlər və reklam istehlakçılar üçün narahatlıq yaradan elementdən zövqlə vaxt ayırdıqları məzmuna çevrilir.

TikTok-da reklamların nativlik və yaradıcı yanaşmanın birləşməsi əsasında qurulması platformanın icması tərəfindən müsbət qəbul edilir. Belə ki, Kantar-ın araşdırmasına görə, istifadəçilərimizin 74%-i platformada olan reklamları kreativ hesab edir, 67%-i isə TikTok-dakı reklamların unikal olduğunu düşünür [1]. Bu, brendlərə TikTok-da müsbət, diqqətli və maraqlı auditoriya ilə ünsiyyət qurmağa və platformadakı tövsiyələrə inanan istifadəçiləri cəlb etməyə imkan verir.

2. İstifadəçilərə brend, məhsul və ya xidmət haqqında məlumat almağa kömək etmək

TikTok icması yaradıcı düşüncəli və dünyanı kəşf etmək həvəsində olan aktiv insanlardan ibarətdir. Onlar daim yeni kəşflər və ideyalar axtarışındadırlar, bu ideyalar isə onları real həyatda dəyişikliklərə ilhamlandırır. TikTok istifadəçiləri digər onlayn platformalarla müqayisədə 1,8 dəfə daha çox razılaşırlar ki, tətbiq onlara əvvəllər düşünmədikləri maraqlı mövzuları kəşf etməyə kömək edib [2]. İstifadəçilərin 80%-dən çoxu isə TikTok-un onlara maraqlı brendlər və məhsullar tapmaqda kömək etdiyini bildirir [3].

3. Alış-verişə ilham vermək

TikTok-da reklamlar auditoriya tərəfindən o qədər təbii qəbul edilir ki, platformada artıq 10 milyondan çox paylaşım olan #TikTokMadeMeBuyIt həştəqi formalaşıb. Bu etiket altında istifadəçilər dünyadan aldıqları məhsulları bölüşür, paket açır və almaq üçün səbirsizləndikləri məhsullardan danışırlar.
Araşdırmalar göstərir ki, TikTok-da fəal şəkildə reklam olunan məhsullar populyarlaşır və platformanın təbii formatında reklamlar auditoriya tərəfindən müsbət qarşılanır. Belə ki, qlobal sorğuya görə, platforma istifadəçilərinin 61%-i TikTok-da məzmunu gördükdən sonra alış-veriş ediblər [4]. TikTok istifadəçilərinin isə 76%-i platformadan ilhamlanaraq etdikləri alışlardan məmnun qalıblar [5].

İndi Azərbaycandakı şirkətlər TikTok-da öz bizneslərini inkişaf etdirmək üçün marketinq yanaşmalarını yeni səviyyəyə qaldırmaq, hədəf auditoriyası ilə etibarlı dialoq qurmaq, yaradıcılığı və satışları artırmaq üçün güclü alətə çevirmək daxil olmaqla bütün imkanlardan istifadə edə bilərlər.

1. Kantar, Ad Performance Study, 2020
2. TikTok Marketing Science Global Entertaining Ads Study 2022, conducted by Marketcast
3. TikTok Marketing Science MENAT - Brand Shopping Triggers - Conducted by IPSOS 2022
4. TikTok Marketing Science Global Shopping Ads Product Research Study 2022, conducted by Material
5. TikTok Marketing Science MENAT - TikTok Made Me - Conducted by IPSOS 2023

TikTok haqqında

TikTok aparıcı qısa video tətbiqidie. Bizim missiyamız insanları yaradıcı olmağa ruhlandırmaq və onlara sevinc bəxş etməkdir.
TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiTikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdi


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sosial   Baxılıb: 964   Tarix: 25 oktyabr 2024  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Adı ölənlərin siyahısında çıxdı, 35 dəqiqə ürəyi dayandı, 1 ay komada qaldı - Video

2024-cü ilin dekabrın 25-də Bakıdan Qroznıya uçan AZAL-a məxsus təyyarənin Qazaxıstanın Aktau şəhəri yaxınlığında qəzaya uğraması nəticəsində yaralanan və bir ay komada qalan Hafisət Çitiyeva faciənin dəhşətləri barədə danışıb. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, o, dekabrın 25-də həyat yoldaşını

25 dekabr
.

Sumqayıt Texniki Kollecinin 21 illik direktoru işdən çıxarıldı

Sumqayıt Dövlət Universitetinin nəzdində fəaliyyət göstərən Sumqayıt Dövlət Texniki Kollecinin 21 illik direktoru Mətanət Səfər qızı Piriquliyeva vəzifəsindən azad olunub. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, məlumatı Elm və Təhsil Nazirliyi yanında Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyində

24 dekabr
.

Gələn ildən ilkin peşə təhsili üzrə təhsil krediti veriləcək

Gələn ildən ilkin peşə təhsili üzrə də təhsil tələbə krediti veriləcək. xəbər verir ki, bunu Təhsil Tələbə Krediti Fondunun İdarə Heyətinin sədri Bəhruz Əzimov qurumun 4 illik hesabat tədbirində çıxışı zamanı deyib. Onun sözlərinə görə, bununla bağlı qanunvericilik layihəsi artıq hazırdır və təsdiq üçü

25 dekabr
.

"3-4 dəqiqəyə atası görüb ki, maşının içi tüstüdür" - 3 yaşlı uşağın faciəvi ölümü+Video

Xəbər verdiyimiz kimi, Siyəzəndə 3 yaşlı uşaq avtomobildə yanaraq ölüb. "Qafqazinfo"nun məlumatına görə, ailənin yaxını hadisənin təfərrüatını danışıb. "Maşın çöldə olub. Hüseynağa orada işləyirmiş. Bolt lazım olub, qayıdıb ki, zirzəmidən götürsün. 3-4 dəqiqənin içində gəlib, görüb ki

25 dekabr
.

"Prezident İlham Əliyevin "Biz birlikdə güclüyük!" şüarı xalqın qalib ruhunun güzgüsüdür"

"Cənab prezident İlham Əliyev hakimiyyətə gəldiyi ilk gündən sabitliyi qorumağı və iqtisadi müstəqilliyi təmin etməyi əsas prioritet kimi müəyyən etdi. Məhz bu səbəbdən Azərbaycan 30 ilə yaxın davam edən işğala son qoyaraq ərazi bütövlüyümüzü bərpa etdi". Bunu -a danışan "BİG Media"MMC-ni

25 dekabr
.

Onlayn sifarişdə qüsurlu məhsul problemi: Olivia mağazalar şəbəkəsinə İRAD

Paytaxtda fəaliyyət göstərən "Olivia" mağazalar şəbəkəsinin İnşaatçılar filialında müştərilərdən biri onlayn sifariş zamanı problem yaşayıb. xəbər verir ki, müştəri bu barədə feysbukda paylaşım edib. O bildirib ki, dünən "Wolt" vasitəsilə əl kremi sifariş edən müştəri məhsulu əld

25 dekabr
.

Səidə Bəkirqızı fəaliyyətini hansı kanalda davam etdirəcək? - ÖZÜ AÇIQLADI

Dünən Səidə Bəkirqızının çalışdığı Space TV-dən getməsi ilə bağlı xəbər vermişdik. Bəs teleaparıcı fəaliyyətini bundan sonra hansı kanalda davam etdirəcək?. BİG.AZ bu sual ilə Səidə xanımla əlaqə saxlayıb. Saytımıza açıqlamasında Səidə xanım bildirdi ki: "Dünən artıq mənə iki kanaldan təklif gəlib

26 dekabr
.

Son dörd ildə 761 min manata yaxın təhsil krediti vəsaiti bağışlanıb

Təhsil Tələbə Krediti Fondu 761 min manata yaxın təhsil krediti vəsaitini bağışlayıb. xəbər verir ki, bunu Fondun İdarə Heyətinin sədri Bəhruz Əzimov qurumun 4 illik hesabat tədbirində çıxışı zamanı deyib. B.Əzimov eyni zamanda götürülən kreditlərin geri ödəniş mərhələsində tətbiq olunan güzəştlərdə

25 dekabr
.

Boşanan kişi ehsan PAYLADI - VİDEO

Türkiyənin Bursa şəhərində boşanan bir kişinin atdığı qeyri-adi addım sosial şəbəkələrdə geniş müzakirələrə yol açıb. xəbər verir ki, kişi boşanmasını qeyd etmək məqsədilə insanlara ehsan paylayıb. Yayılan videolarda onun ətrafdakı şəxslərə ehsan təqdim etdiyi və bu addımını xüsusi sözlərlə şərh etdiy

25 dekabr