Diabet üçün tünd şokolad: Diyetoloqlar məşhur mifləri təkzib etdi

Diabet üçün tünd şokolad: Diyetoloqlar məşhur mifləri təkzib etdiUzun illər ərzində qan şəkərinə təsir edən məhsullar "qadağan olunmuş" sayılırdı və ya yalnız xüsusi hallarda istifadə edilirdi. Bəzi məhsullar üçün bu doğru olsa da, qara şokolad bu siyahıya aid deyil.

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə "EatingWell" yazıb.

"National Library of Medicine"də dərc edilmiş tədqiqat göstərir ki, qara şokolad digər növ şokoladlara nisbətən qan şəkəri səviyyəsinə bəzi unikal üstünlüklər verə bilər. Bu, kakao və antioksidant tərkibi ilə əlaqədardır.

"Diaqnozu diabet və ya prediabet olan insanlar bilməlidirlər ki, qara şokoladın dadını çıxara bilərlər və qan şəkəri yüksəlməyəcək, əgər onu balanslı şəkildə pəhrizlərinə daxil etsələr. Kiçik miqdarda qara şokoladın lif, zülal və faydalı yağlarla birləşdirilməsi qan şəkərinin stabilliyini qorumaq və şirniyyata olan istəyi azaltmaq üçün effektiv yol ola bilər", deyə diyetoloq Erin Palinski-Vade bildirib.

Qara şokoladın qan şəkərinə təsiri

1. Yeməkdən sonra qan qlükozasını azaldır

Qara şokolad az kalorili məhsul olmasa da, bu, onun istifadə edilməməsi demək deyil. "Şokolad yüksək yağ və şəkər tərkibi səbəbindən kalorili məhsuldur", deyə diyetoloq Lorena Drago izah edib.

Eyni zamanda o qeyd edib ki, qara şokoladın tərkibində olan kakao polifenolları damar sağlamlığını dəstəkləyir.

2. Diabetli insanlarda aç qarnına qan şəkərini azaldır

Balanslı pəhrizə qara şokolad daxil etmək qan şəkəri göstəricilərində yaxşılaşma müşahidə etməyə kömək edə bilər. Tədqiqatlar göstərir ki, 2-ci tip diabetli insanlarda qara şokolad və ya kakao qəbul etdikdən sonra aç qarnına qan şəkəri yaxşılaşıb. Məlumata görə, polifenollar endoteli funksiyasını yaxşılaşdıraraq qlükozanın qan dövranından hüceyrələrə daha səmərəli daşınmasına imkan yaradır.

3. İnsulin həssaslığını yaxşılaşdıra bilər

İnsulin müqaviməti - orqanizmin qlükozanı qan dövranından hüceyrələrə daşımaq üçün insulinindən kifayət qədər səmərəli istifadə etməməsi - zamanla qan şəkərinin yüksəlməsinə və 2-ci tip diabetin yaranma riskinin artmasına səbəb ola bilər.

Yaxşı xəbər odur ki, bəzi qida komponentləri insulin funksiyasını yaxşılaşdıra bilər. Xüsusilə qara şokoladdakı polifenollar bu baxımdan faydalıdır.

Bağdad Universitetinin kiçik tədqiqatına görə, insulinin müqaviməti olan iştirakçılar gündəlik 85% qara şokolad qəbul etdikdən 45 gün sonra vəziyyətlərində əhəmiyyətli yaxşılaşma müşahidə ediblər.

4. 2-ci tip diabet riskini azaldır

ABŞ-da aparılmış üç böyük müşahidəvi tədqiqat göstərib ki, həftədə ən az beş porsiya qara şokolad qəbul edən insanlarda 2-ci tip diabet riski nadir qəbul edənlərlə müqayisədə təxminən 21% daha aşağı olub.

Palinski-Vade bir tədqiqatı nəzərə alaraq bildirir ki, bu təsirlər yəqin ki, kakao flavonoidlərindən irəli gəlir. Bu güclü polifenollar insulin həssaslığını və endotel funksiyasını yaxşılaşdırır ki, bu da zamanla qan şəkərinin daha yaxşı idarə olunmasına kömək edir.


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 484   Tarix: 05 fevral 2026  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Cəmi 20 dəqiqəlik yuxu beynin işini dəyişə bilər

Araşdırmalar göstərir ki, gün ərzində edilən qısa müddətli gündüz yuxuları (mürgüləmə) zehni fəaliyyətə əhəmiyyətli faydalar verə bilər. Ölkə.az xəbər verir ki, alimlərin fikrincə, 20-30 dəqiqə davam edən qısa mürgüləmələr diqqəti artırmağa, yaddaşı gücləndirməyə və öyrənilən məlumatların daha yaxş

3 iyun
.

Tibb tarixində ilk: 1500 kilometr uzaqlıqdan böyrək daşı əməliyyatı reallaşdı

İstanbul Universiteti İstanbul Tibb Fakültəsi və Muş Dövlət Xəstəxanası tibb dünyasında inqilabi bir uğura imza atıb. Türkiyənin yerli imkanları ilə hazırlanan "Avicenna Roboflex" (İbn-i Sina) robotu və "Turkcell" şirkətinin 5G infrastrukturu vasitəsilə, İstanbuldan Muşdakı xəstəy

24 may
.

Daha yaxşı yuxu üçün nə lazımdır? - 6 məhsul

Melatonin insan beyninin yuxu və oyaqlıq dövrlərini tənzimləmək üçün istehsal etdiyi hormondur. O bəzi qidalarda da təbii şəkildə mövcuddur. Qaynarinfo xəbər verir ki, "Health" nəşrinin məlumatına əsasən, müəyyən məhsullar orqanizmdə melatonin səviyyəsinin artmasına və daha keyfiyyətli yuxuy

29 may
.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir - yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyyə Xəstəxanasının əl terapiyası üzrə mütəxəssisi Nik Maroldi "The New Yor

6 iyun
.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 44 və 60 yaş civarında kəskin şəkildə sürətləndiyini ortaya qoyub. xəbər verir ki

31 may
.

Yazda ən vacib vitamin hansıdır?

Qış aylarından sonra orqanizm yeni mövsümə uyğunlaşmağa çalışır. Bu dövrdə bir çox insan halsızlıq, yorğunluq, yuxululuq və immunitetin zəifləməsi kimi problemlərlə qarşılaşır. Axşam.az xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, yaz aylarında xüsusi diqqət yetirilməli olan vitaminlərdən biri D vitaminidir

7 iyun
.

Dilimlənmiş qarpız almazdan əvvəl iki dəfə düşünün

İsti yay günlərində sərinləmək istəyənlərin ilk seçimi olan qarpız marketlərdə dilimlənmiş və qablaşdırılmış forması ilə böyük istifadə rahatlığı yaradır. Lakin bu hazır dilimlərin arxasında istehlakçının büdcəsinə, sağlamlığına və dad seçiminə birbaşa təsir edən bəzi kritik məqamlar gizlənir. Bütö

24 may
.

500 min nəfərin nəticələri təhlil edildi: 8 saatlıq yuxu qaydası nəticəsiz imiş

Uzun illər sağlam həyatın əsas qaydalarından biri kimi qəbul edilən "8 saatlıq yuxu" ilə bağlı ənənəvi yanaşma yeni araşdırmalarla yenidən müzakirə olunur. Alimlərin qənaətinə görə, həm az, həm də həddindən artıq yuxu orqanizmin bioloji qocalma prosesini sürətləndirə bilər. Sağlam yaşlanm

5 iyun
.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimum duz ehtiyacı təxminən 1,4 qramdır. Tövsiyə olunan gündəlik qəbul miqdar

6 iyun