Saat 9-dan sonra səhər yeməyi yemək psixi sağlamlığa ZƏRƏRLİDİR
Sian Ciaotun Universitetinin birinci kliniki xəstəxanasından olan alimlər müəyyən ediblər ki, səhər yeməyini saat 9-dan sonra yeyən insanlarda depressiya simptomları 28 faiz daha tez-tez meydana çıxır.
Lent.az xarici KİV-ə istinadla saat 9-dan sonra yeyilən səhər yeməyinin zərərlərini sadalayır.
Tədqiqatçılar 11 il ərzində 24 minə yaxın yetkin könüllünün qidalanma vərdişlərini təhlil edərək onların sağlamlıq vəziyyətindəki dəyişiklikləri izləyiblər. Alimlər iştirakçıların səhər yeməyini mütəmadi yeyib-yemədiyini, həmçinin ilk qida qəbulunun günün hansı saatında baş verdiyini qeyd edib.
Məlum olub ki, səhər yeməyini saat 9-dan sonra yeyən kişilər və qadınlar arasında pis əhval-ruhiyyə və psixi sağlamlıq problemləri 30%-ə qədər daha çox rast gəlinir. Eyni zamanda, ilk yemək qəbulunu saat 8:00-dan əvvəl tamamlayan insanlarda bu problemlər daha az müşahidə olunur.
Araşdırma həmçinin göstərib ki, ümumiyyətlə, səhər yeməyindən imtina etmək də psixi vəziyyətə və emosional balansın pozulmasına mənfi təsir göstərir.
Alimlər fərz edirlər ki, səhər yeməyini gecikdirmək ,yaxud, ümumiyyətlə, onu buraxmaq yuxu problemlərinə, fiziki aktivliyin azalmasına və həyat motivasiyasının zəifləməsinə səbəb ola bilər.
Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sosial Baxılıb: 1058 Tarix: 20 fevral 2025
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş
Göygöldə iki azyaşlının ölümü ilə bağlı təfərrüatlar açıqlandı
Göygöl rayonunda iki azyaşlının ölümü ilə nəticələnən hadisənin təfərrüatları məlum olub. Trend-ə daxil olan məlumata görə, hadisə 2026-cı il iyunun 11-də saat 15:00 radələrində baş verib. Belə ki, rayonun Bəhrambəy kənd sakini, 2016-cı il təvəllüdlü Yusif Sərxan oğlu Nəsibov və onlara qonaq gələn qohumu
12 iyunRayonlara leysan yağır - FAKTİKİ HAVA
Azərbaycanın bəzi yerlərində yağıntılı hava şəraiti davam edir, ayrı-ayrı yerlərdə arabir şimşək çaxır, leysan xarakterli yağış yağır. xəbər verir ki, bu barədə Milli Hidrometeorologiya Xidmətinin iyunun 12-si saat 11:00-a olan məlumatında qeyd edilib. Düşən yağıntının miqdarı Kişçayda (Şəki) 27, Şahdağd
12 iyunUşaqların sosial mediada nümayişi: Valideynlər nələrə diqqət etməlidirlər?
Valideynlərin övladlarının fotolarını, videolarını virtual məkanda nümayiş etdirmələri artıq adi hal alıb. Sadə bir sevincin bölüşülməsi kimi görünən bu paylaşımlar, əslində uşaqların ləyaqətinin qorunması, hüquqi məsuliyyət və kibertəhlükəsizlik kimi problemləri də özü ilə gətirir. Müasir rəqəmsal dövrü
13 iyunMəktəbdə "TikTok"un yaratdığı təhlükələrin qarşısını necə alaq? - AÇIQLAMA
Sosial şəbəkələrin həyatımızın ayrılmaz hissəsinə çevrildiyi bir dövrdə məktəblilərin bu platformalardan istifadəsi ciddi müzakirə mövzusudur. Xüsusilə "TikTok" kimi qısa video platformaları uşaqlar və yeniyetmələr arasında böyük populyarlıq qazanıb. Bununla yanaşı, təhlükəli çağırışlar, zorakılı
12 iyunBolqarıstan Azərbaycan qazının idxalının artırılmasında maraqlıdır
Bolqarıstanın energetika naziri İva Petrova Azərbaycanın Sofiyadakı səfiri Elmar Məmmədovla Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin (SOCAR) Bolqarıstana və regiona təbii qaz tədarükünü artırması potensialını müzakirə edib. Bu barədə "Report" Bolqarıstan Energetika Nazirliyinə istinadən xəbər verir
13 iyunÇimərlikdə bunları etmək qadağandır! - Nazirlikdən çağırış
Fövqəladə Hallar Nazirliyi tərəfindən aparılan kütləvi maarifləndirmə işlərinə baxmayaraq, təəssüflə qeyd edilməlidir ki, bəzi vətəndaşlar tərəfindən su hövzələrində təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunmaması sonda acı nəticələrə səbəb olur. "Qafqazinfo"nun məlumatına görə, qeyd olunanları nəzər
13 iyun"Aquarius Fitness"in rəhbəri sığortasız "Lexus" sürdü, cərimə olundu
"Aquarius Fitness" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin (MMC) rəhbəri cərimə olunub. Qaynarinfo-nun məlumatına görə, Məmmədyarova Günel Həsən qızının rəhbəri olduğu şirkətin mülkiyyətində olan "Lexus Es300 H Hibrid Minik" markalı, "AA" dövlət qeydiyyat nişanlı nəqliyyat vasitəs
12 iyunMəhərrəm ayının başlama tarixi və Aşura gününün VAXTI AÇIQLANDI
Azərbaycanda Məhərrəm ayı 16 iyun tarixinə, Aşura günü isə 25 iyun tarixinə təsadüf edəcək. Bizim.Media xəbər verir ki, bu barədə Qafqaz Müsəlmanları İdarəsi (QMİ) Qazılar Şurasının və səlahiyyətli nümayəndələrinin Məhərrəm ayının başlanması ilə əlaqədar ölkə müsəlmanlarına müraciətində qeyd edilib
13 iyun