Şirniyyatın zərərini azaltmağın yolları açıqlandı - FOTO
Şirniyyatın ən böyük təhlükəsi yüksək kalorili olmasıdır; istehlak edildikdə çox miqdarda insulin qana daxil olur və aclıq hissi yalnız güclənir. Buna görə də, yalnız desertlə qəlyanaltı etmək həddindən artıq yeməyə səbəb olur.
Bu barədə tanınmış rusiyalı endokrinoloq Zöhrə Pavlova özünün "Telegram" kanalında xəbərdarlıq edib.
O, şirniyyatı yalnız doyurucu nahar və ya səhər yeməyindən sonra istehlakı tövsiyə edib.
"Doyunca yedikdən sonra aclıq mərkəzi artıq yeni siqnallara daha az cavab verəcək; çünki artıq tox və məmnundur", - deyə tibb elmləri namizədi izah edib.
Həkim piroqlardan hissə-hissə, özü də çay, yaxud qəhvə ilə istehlakı tövsiyə edib, çünki maye onların dadını "yuyub aparır".
"Bundan yarım saat və ya bir saat sonra daha çox su içmək lazımdır. Desertin tərkibi də vacibdir - yumurta, kəsmik və bəzi protein mənbəyi olanlara üstünlük verilməlidir", - deyə Z.Pavlova sözlərini yekunlaşdırıb./oxu.az
Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Turizm Baxılıb: 1630 Tarix: 20 may 2022
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş
Portuqaliyada avtomobil velosipedçini vurub
Portuqaliyada avtomobil velosipedçini vurub. "Report" "'Correio da Manha"ya istinadən xəbər verir ki, hadisə paytaxt Lissabonda baş verib. Yüksək sürətlə hərəkət edən avtomobil 47 yaşlı velosipedçini vurub. İdmançıya ilkin tibbi yardım göstərilsə də həyatını xilas etmək mümkü
21 dekabr 2024Filippin Çinin təqibindən sonra Cənubi Çin dənizində tədqiqatları dayandırır
Filippin Cənubi Çin dənizində elmi tədqiqatların dayandırıldığını bəyan edib. "Report" xəbər verir ki, bu barədə "Reuters" məlumat yayıb. Filippin Sahil Mühafizəsinin məlumatına görə, Sendi-Key adasından qum nümunələri toplamaq üçün gedən iki Filippin balıqçı gəmisi Çin sahil mühafizəsini
25 yanvar 2025Azərbaycana Avropadan turist axını 15 % artıb
Bu ilin yanvar-mart aylarında Azərbaycana Avropa ölkələrindən 41 941 turist səfər edib. "Report" rəsmi statistikaya istinadən xəbər verir ki, bu, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 15 % çoxdur. O cümlədən, hesabat dövründə Şərqi Avropa ölkələrindən Azərbaycana 20 731 turist gəlib. Bu da
30 may"Haaretz": İsrail "erməni soyqırımı"nı tanımaqla heç nə qazanmayacaq
İsrail "erməni soyqırımı"nı tanımaq üçün uğursuz məqam seçib və ölkə bu qərardan heç nə qazanmayacaq. "Report" xəbər verir ki, bu barədə İsrailin "Haaretz" nəşri diplomatik mənbəyə istinadən məlumat yayıb. Bildirilib ki, bu qərar (İsrail hökumətinin - red.) Ermənistanı
4 iyulTramp Uitkoff və Kuşnerin İslamabada səfərini ləğv edib
ABŞ Prezidenti Donald Tramp xüsusi elçi Stiv Uitkoff və sahibkar Cared Kuşnerin İranla danışıqlar aparmaq üçün Pakistana səfərini ləğv edib. "Report"un məlumatına görə, o, bunu "Fox News" telekanalının jurnalisti Aişə Hesniyə deyib. Jurnalist "X" sosial şəbəkəsində yazı
26 aprel